Kan men via het kantoor nog aan zijn rekeningen ? Vindt het jammer dat jullie bank de werking van zijn diensten niet kan garanderen. Sinds dit weekend kan ik reeds 5 dagen niet meer online bankieren. Kan mijn saldo’s van mijn rekeningen niet controleren en zo eventuele frauduleuze verrichtingen opmerken of melden. Zelfs jullie help lijn kan momenteel geen oplossing geven. Een verplaatsing naar het kantoor is nodeloos daar lukt het ook niet. Jammer maar zal dan maar zelf voor een oplossing zorgen en overstappen naar een andere bank zeker ?
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Onze excuses voor dit ongemak.
Er zijn helaas voor een aantal klanten die vanuit bpost bank komen nog technische problemen.
We hebben daarom hiervoor ook een banner voorzien via onze website en app. Hierin ga je ook een lijn vinden die je kan contacteren indien je nog technische problemen ervaart.
Ondertussen werken we achterliggend eraan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.