Rondo en Optiline onbereikbaar

  • 24 September 2023
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Ik ben reeds in de nieuwe website aangesloten. Het blijft me echter onmogelijk om rondo

te openen. Als ik meld “wachtwoord vergeten” krijg ik geen return om nieuw wachtwoord in te voeren.

Als mijn dossiernummer en geboortedatum worden opgevraagd lijken die onbestaande.

Krijg uittreksel via mail maar kan die niet openen. Zo blijf je uren bezig om op je eigen rekening te raken.

Wat is er gaande ? Hoe lossen jullie dat op. 

Zijn uw diensten telefonisch bereikbaar om een eenvoudige vraag te beantwoorden ?. 

Het is toch jullie site en verantwoordelijkheid


1 reactie

Reputatie 1

Ik ben reeds in de nieuwe website aangesloten. Het blijft me echter onmogelijk om rondo

te openen. Als ik meld “wachtwoord vergeten” krijg ik geen return om nieuw wachtwoord in te voeren.

Als mijn dossiernummer en geboortedatum worden opgevraagd lijken die onbestaande.

Krijg uittreksel via mail maar kan die niet openen. Zo blijf je uren bezig om op je eigen rekening te raken.

Wat is er gaande ? Hoe lossen jullie dat op. 

Zijn uw diensten telefonisch bereikbaar om een eenvoudige vraag te beantwoorden ?. 

Het is toch jullie site en verantwoordelijkheid

Dag @Delta,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Ik begrijp dat dit vervelend is, dat je niet op de site geraakt.

Om in contact te komen met de diensten voor je rondo kan u bellen naar 02 508 44 40 of via mail naar rondo@bnpparibasfortis.com met je gegevens en wat het precieze probleem is.

Dan kunnen zij jou hier verder mee helpen.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer