Skip to main content
Beantwoord

slechte contacten en service

  • 16 November 2021
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

hoe komt dat toch dat je tel moeilyk binnengeraakt naar de maan vliegen is precies gemakkelyker slechte setvice vroieger was beter niet op verbeterd een half uur aan tel hangen geen bereik pfffnie normaal

3 reacties

Reputatie 3

Dag @armand hagens 

We begrijpen zeker dat het niet leuk is om lange wachttijden te hebben aan de lijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Hier vint u wel meer info over onze bereikbaarheid: Bereikbaarheid van onze kantoren en ons Easy Banking Centre | Community BNP Paribas Fortis

Weet ook dat wij via sociale media (facebook, instagram, twitter & linkedIn) bereikbaar zijn voor algemene vragen, dit van 09:00 tot 16:30.

Alsook kun je een beveiligde chat en mail sturen vanuit de webfunctie na aanmelden. Via een beveiligde chat en mail kan het Easy Banking Center u ook heel vaak verder helpen met je vragen.

het is waar, zeer slechte service..

Mails worden laat of niet beantwoord..

Afspraak maken,halve dag aan de foon..

Om dan te horen dat je pas over 2 weken afspraak kan maken voor lening auto..

Mij zien ze er niet meer,ik heb hen niet nodig..

Dag @rony1963 ,

Bedankt voor je reactie.

 

Een afspraak kan je snel en vlot online maken: Een afspraak maken (bnpparibasfortis.be)

Onze autoleningen vindt je hier terug: Lening auto, motor of fiets | BNP Paribas Fortis

 

Wil je dit toch graag met een adviseur bespreken, kan je hiervoor telefonisch contact opnemen.

Je kan ons Easy Banking Centre bellen via ‘Communicatie’ onderaan in Easy Banking App. 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met jouw 5-cijferige Easy Banking Phone-code.

We zijn bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

 

Groetjes,

Liz

Reageer