Beantwoord

U hebt geen toegang omdat uw Easy Banking Web-contract is geblokkeerd.

  • 23 January 2024
  • 1 reactie
  • 232 Bekeken

ik kan geen enkel betaling doen of iet raadplegen  . In deze tijd kan dit echt niet .

Saldo ontoereikend krijg ik steeds bij payconinq . wat helemaal niet kan .

 

wanneer is er een oplossing ???

icon

Beste antwoord van LarsD 23 January 2024, 16:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Johan Dupont,

Bedankt voor je geduld. Onze excuses voor het ongemak dat dit probleem veroorzaakt. Bij enkele klanten is er dus helaas nog een probleem met de online toegang.

Momenteel kunnen we voor dit probleem op te lossen enkel aanraden telefonisch contact te zoeken via het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 of langs een kantoor te gaan.

Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 22u.

Wij hopen natuurlijk dat deze problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer