Ik ben nogal teleurgesteld in jullie diensten. Noch via app of web lukt het me om in te loggen. Ik probeerde daarnet via Payconic te betalen. Dat lukt ook niet. Ik krijg foutmeldingen en een melding dat mijn contract is geblokkeerd. Ik had geduld en wachtte tot vandaag om te bellen. Na bijna 17 minuten wachten, krijg ik via een automatisch bandje te horen dat het gesprek wordt afgebroken, omdat de wachttijd te lang is. Sinds vrijdagnamiddag kunnen we geen betalingen meer uitvoeren (ook vroeger dan werd aangekondigd). Wanneer gaat alles ECHT werken? We overwegen om met het ganse gezin over te stappen naar een andere bank, want zo’n slechte service heb ik nooit meegemaakt bij Bpost.
Hallo
Alvast onze excuses voor dit ongemak.
Bij enkele klanten is er dus helaas nog een probleem met de online toegang.
Momenteel kunnen we voor dit probleem op te lossen enkel aanraden telefonisch contact te zoeken via het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 of langs een kantoor te gaan.
Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 22u.
Wij hopen natuurlijk dat deze problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.