Hallo,
Ik merk net dat mijn kaartlezer het niet meer doet.
Hoe vraag ik nieuwe aan?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelHallo,
Ik merk net dat mijn kaartlezer het niet meer doet.
Hoe vraag ik nieuwe aan?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelDag Ria. Een kaartlezer kan je meekrijgen op kantoor, of je kan ze telefonisch of zelfs online bestellen.
Online je kaartlezer aanvragen kan je doen door naar deze pagina te surfen en dan onderaan op 'bestel een kaartlezer' te klikken.
Als je toevallig al een kaartlezer van iemand anders of van een andere bank hebt, dan kan je je gewoon aanmelden. Als je een kaartlezer van een andere bank gebruikt, moet het enkel eentje zijn waarop een M1- en M2-knop staan.
.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.