Beantwoord

act

  • 21 April 2020
  • 3 reacties
  • 406 Bekeken

Beste, 

 

Ik krijg de sms activatiecode en geef hem in , is er een probleem. Meermaals in getoetst en telkens krijg ik de lezen dat het niet correct is   App al verwijder en opnieuw geïnstalleerd nog steeds hetzelfde.

Wat moet nu doen?

 

Vriendelijke groeten

Desmet Sofie

icon

Beste antwoord van YannickB 22 April 2020, 07:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Sofie,

Kan je in de instellingen van je toestel even kijken of je datum, tijd en tijdzone correct ingesteld staan? Mocht de optie nog niet geactiveerd zijn, dan raad ik je aan om je toestel automatisch de datum en tijd te laten beheren.

De sms-code werkt uit veiligheid alleen als de datum, tijd en tijdzone van je toestel overeenkomen met wat Easy Banking App verwacht.

Beste Yannick3,

 

Super, het was inderdaad iets met de tijd. Je moet de automatische datum en tijd aanzetten. Nu lukte het me wel. Dank u. 

 

Fijne dag nog

 

 

Reputatie 7

Met alle plezier gedaan! Voor jou ook nog een fijne dag gewenst.

Reageer