Beantwoord

App werkt al een week niet

  • 24 October 2023
  • 3 reacties
  • 380 Bekeken

Ik probeer al enkele dagen de easy banking app te openen, maar krijg telkens de boodschap “Technische probleem- door een technische fout is deze service niet beschikbaar.” Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, maar dat helpt niet. Er zijn ook geen updates beschikbaar. Wat kan er nog aan de hand zijn?

icon

Beste antwoord van Julie N 24 October 2023, 10:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @is-oos 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Mag ik jou even vragen of je een android toestel hebt? We merken inderdaad dat er problemen zijn met android. Je kan best de app even verwijderen en opnieuw installeren. Als je dat hebt gedaan en terug wil aanmelden ga je alle cookies moeten aanvaarden. Zo kan je de app terug gebruiken. 

 

Laat je ons even weten of het gelukt is? 

 

Fijne dag verder. 

 

Groetjes,
Julie N 

Dag Julie,

 

Bedankt, ik heb de instructies gevolgd en nu werkt de app opnieuw,

 

Mvg,

Isabelle Oostvogels

Reputatie 2

Hallo @is-oos , 

 

Fijn om te horen dat het gelukt is. Fijne dag verder. 

 

Groetjes, 

Julie N

Reageer