Beantwoord

App werkt niet

  • 3 November 2020
  • 9 reacties
  • 406 Bekeken

App werkt niet op mobiel sinds 2-3 weken, bij inloggen blijft het wiel draaien

icon

Beste antwoord van Shari V 4 November 2020, 12:46

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3

Dag Bart De Beucker

Kun je mij hier wat meer informatie over geven? Verblijf je in het buitenland? Welk toestel gebruik je?

  • ik woon in Nederland (als Belg zijnde).
  • iphone8
  • bij inloggen en code ingegeven te hebben blijft wieltje draaien
  • heb app gedelete en opnieuw gedownload maar ook na de inlog gegevens ingegeven te hebben met bank kaart en kastje, geraak ik niet verder naar volgende stap , wieltje blijft draaien.

 

Reputatie 3

Bart dit komt omdat je in het buitenland verblijft. Voor sommige klanten is het niet mogelijk om de applicatie te gebruiken op dit moment. Je kunt wel via de computer toepassing verder in de tussentijd.

hi Shari

ok - begrijp nu dat het een technische storing is (die al wel een tijdje duurt jammergenoeg), 

Wanneer zal het opgelost zijn aub ?

Bart

Reputatie 3

Ik heb jammer genoeg geen zicht op de situatie. De technische dienst is het probleem aan het onderzoeken en hopelijk is het binnenkort van de baan.

Als ik Fortis een beetje ken, hopen ze dat de totale update van de Applicatie dit probleem vanzelf verhelpt, en kijkt men daarna verder.

Ik vind het bespottelijk, ze laten ons gewoon in de kou staan., en wij krijgen alleen meer problemen, het is al zo moeilijk om als ondernemer deze tijd te behappen, krijg je dit er nog bij.

De wereld staat niet meer stil Fortis, hij is in verandering, betalingen kun je niet meer uitstellen.

Ik krijg nu met moeite nog geld overgeschreven van rekening naar rekening, op mijn zichtrekenig stond gisteren geen geld meer in de winkel, uit pure wanhoop naar een familielid met een kaartlezer gereden, in coronatijd.

Zouden jullie deze gegevens kunnen doorsturen zodat de technische dienst dit zo snel mogelijk kan oplossen?

  • Toestel
  • In welk land bevind je je?
  • In welk land is je domicilieadres?
  • Welke foutmelding en foutcode krijg je precies?

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Ik zelf heb de Belgische nationaliteit, in woon in Nederland,Zeeland, Hulst.

Zowel op mij Samsung S8 als S10 werkt de app niet.

Mijn nummer is wel Belgisch.

In België werkt de app ook niet voor mij.

 

Bedankt voor de gegevens, @Tom Hulst . De technische dienst is er druk mee bezig.

Groetjes,

Lieze

Reageer