Beste,
Het lukt me al meerdere dagen niet op mijn bnp paribas rekening te linken met de OkiOki boekhoud app via itsme (itme niet beschikbaar). Ligt dit euvel bij bnp of itsme?
Pc banking lukt wel.
Dank!
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelBeste,
Het lukt me al meerdere dagen niet op mijn bnp paribas rekening te linken met de OkiOki boekhoud app via itsme (itme niet beschikbaar). Ligt dit euvel bij bnp of itsme?
Pc banking lukt wel.
Dank!
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor uw bericht.
Is het om aan te melden met itsme, of is het om het profiel op itsme terug aan te maken?
Indien u problemen hebt met het herinstalleren met Itsme. Dan kan u met hen zelf contact opnemen via het contact formulier. Daar gaat u de vraag moeten stellen om uw profiel te resetten. U gaat dan 2 werkdagen moeten wachten tot uw profiel is gereset en dan kan u terug aanmelden op Itsme.
Mocht het toch nog een ander probleem, kan u ons best even telefonisch contacteren. Dit kan u doen via Easy Banking App via communicatie of op het nummer 02 762 60 00. Wij helpen u graag verder.
Groetjes,
Julie N
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.