Beantwoord

Blanco schermen Easy Banking Web

  • 15 November 2023
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Beste,

De laatste tijd bots ik na het aanklikken van verschillende onderwerpen in easy banking web op een wit scherm. Zowel in Chrome als Safari kom ik dat tegen. Wat is er mogelijk aan de hand? Besturing = Mac OS Monterey 12.4

icon

Beste antwoord van Julie N 15 November 2023, 10:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Bernard Vermeulen , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Heeft u al eens geprobeerd om in beide browsers een browserreset uit te voeren? Indien je dit nog niet gedaan hebt raad ik jou aan dit even te proberen. Via deze link vind je de instructies hoe je dit kan doen in verschillende browsers. 

 

Lukt dit niet? Dan raad ik jou aan even telefonisch contact op te nemen. Zo kunnen we jou optimaal verder helpen. 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Fijne dag verder. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer