Beantwoord

Bnp app

  • 26 January 2024
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik probeerde mijn bpost account te activeren met jullie banken en ik heb het zelfde bericht die heeft gezegd dat”U voerde een fout e-handtekening in. Doet u het even opnieuw?(WAS0372)” .

Ik ben er vast en zeker dat mijn info juist is !!!! 
wat is er aan de hand!! Ik probeerde van 4 dagen om mijn account te activeren want ik heb echt voor het nodig om mijn huur prijs te betalen!!!

icon

Beste antwoord van LarsD 26 January 2024, 13:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @samia.al,

Onze excuses voor dit ongemak.

Er zijn helaas klanten die nog connectieproblemen ervaren. Je kan voor hulp dan bellen naar het volgende telefoonnummer: 02 433 40 07.

Op die manier kan verder onderzocht worden waarom je nog problemen ervaart bij het aanmelden.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer