BNP Paribas app vs Belfius app

  • 21 August 2020
  • 5 reacties
  • 501 Bekeken

Beste,

Sinds kort ben ik definitief overgestapt van Belfius naar BNP Paribas. Ik maak enorm veel gebruik van de bankapp op smartphone. De app van Belfius vond ik persoonlijk echt top, was zeer stabiel en er waren heel veel nuttige opties mogelijk en instelbaar. De app van BNP Paribas werkt op zich ook stabiel, maar is toch wat beperkter in mogelijkheden.

Waar ik spontaan aan denk wat bij Belfius wel kon en bij BNP Paribas niet:

  • Push-meldingen bij activiteit op je rekening (en andere mogelijke meldingen)
  • Een willekeurig bedrag overschrijven naar iemand die naar jou heeft overgeschreven zonder deze eerst in je begunstigden te moeten steken

Dat zijn 2 dingen die spontaan in mij opkomen. Verder heb ik ook vernomen dat de app van KBC nog veel meer mogelijkheden heeft, maar die heb ik zelf nog niet in werking gezien.

Op zich is het geen probleem dat er wat minder opties zijn aan de BNP Paribas app, maar ik vroeg mij het volgende af: ik las in een ander topic dat er een nieuwe app uitkomt. Is hiervan globaal geweten wat we daarvan mogen verwachten en welke vernieuwingen er zullen zijn?

Alvast bedankt!:-)

Met vriendelijke groeten,

Stefaan


5 reacties

Hey @fanolito ,

Bedankt voor je uitgebreide feedback.

Wij geven deze door aan de ontwikkelaars van de nieuwe app zodat ze kunnen bekijken of dit kan worden toegevoegd.

Op dit moment is er nog niet bekend welke functies zullen worden toegevoegd. Men is nog bezig met de bestaande functionaliteiten zo stabiel en gebruiksvriendelijk mogelijk toe te voegen.

Er wordt momenteel wel bekeken of het mogelijk is om push-meldingen toe te voegen in de toekomst, deze feedback hebben we al vaker gekregen.

Indien je interesse hebt om deze Bèta mee uit te testen, mag je altijd laten weten of je gebruik maakt van Android of iOS. Dan bezorg ik je de juiste link hiervoor.

Groetjes,

Lieze

 

Hey @fanolito ,

Bedankt voor je uitgebreide feedback.

Wij geven deze door aan de ontwikkelaars van de nieuwe app zodat ze kunnen bekijken of dit kan worden toegevoegd.

Op dit moment is er nog niet bekend welke functies zullen worden toegevoegd. Men is nog bezig met de bestaande functionaliteiten zo stabiel en gebruiksvriendelijk mogelijk toe te voegen.

Er wordt momenteel wel bekeken of het mogelijk is om push-meldingen toe te voegen in de toekomst, deze feedback hebben we al vaker gekregen.

Indien je interesse hebt om deze Bèta mee uit te testen, mag je altijd laten weten of je gebruik maakt van Android of iOS. Dan bezorg ik je de juiste link hiervoor.

Groetjes,

Lieze

 

Beste Lieze,

Hartelijk dank voor de info. Super, dat klinkt veelbelovend!

Ja hoor, dat mag zeker. Stuur gerust de link door van de bèta voor iOS, dan installeer ik hem op mijn toestel.

Nogmaals dank voor de info en de hulp!

Met vriendelijke groeten,

Stefaan

Hey @fanolito ,

 

Je kan de Bèta installeren via deze link.

 

Groetjes,

Lieze

Reputatie 6
Badge +3

Stel dat ik die bèta versie wil gebruiken moet ik die app installeren via de App Store en kan ik nog altijd mijn huidige Easy Bank App nog verder gebruiken en kunnen beide apps op dezelfde smartphone geïnstalleerd worden of moet ik die bèta versie op een andere smartphone installeren?

En is die bèta versie enkel voor smartphones of ook voor tablets?

Hey @Alexander ,

Goede vraag! Je kan beide apps naast elkaar gebruiken. Nog niet alle functies zijn beschikbaar in de Bèta, dus je kan deze natuurlijk gebruiken via je Easy Banking App.

De Bèta is voorlopig enkel voor smartphones. Op sommige tablets kan je er echter wel gebruik van maken.

Groetjes,

Lieze

Reageer