Beantwoord

bpost

  • 22 January 2024
  • 6 reacties
  • 288 Bekeken

Reputatie 1

Ik was steeds een tevreden bpost klant.

Vandaag probeer ik de app te gebruiken, maar zegt steeds dat er een technisch probleem is. Dan maar contact opnemen per telefoon... niet bereikbaar ! Dan maar via chat...is een machine die mijn simpele vraag niet begrijpt ! Dan maar naar een kantoor gestapt : "geen afspraak, maak er ene op de app"

 

Hoe los ik dit op???

icon

Beste antwoord van Gella 22 January 2024, 16:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

Hallo,

Als u een PC heeft, kan u een afspraak maken binnen Easy Banking Web in Google Chrome, Microsoft Edge,  of misschien via Safari op een Macbook.
Naar ik begrepen heb, zijn er vooral connectieproblemen via de app op een smartphone.

Maar het kan ook liggen aan de storingen, dat u geen connectie krijgt.
https://allestoringen.be/storing/bnp-paribas-fortis/

Reputatie 1

Ook easy banking web werkt voor geen meter, deze zegt dat mijn account geblokkeerd is !

Reputatie 3

Ook easy banking web werkt voor geen meter, deze zegt dat mijn account geblokkeerd is !

Dan zal u allicht naar een kantoor moeten om te laten deblokkeren

een goede raad want dit is het begin van een blijvend lopende miserie. Zoek gewoon een andere bank. service van Fortis en dat merk je nu al is meer dan ondermaats te noemen. Ze zijn ook niet klaar om zulke overgang te managen.

succes.

Inderdaad verander van bank

Reputatie 3

Hallo,
 

Ik was steeds een tevreden bpost klant.

Vandaag probeer ik de app te gebruiken, maar zegt steeds dat er een technisch probleem is. Dan maar contact opnemen per telefoon... niet bereikbaar ! Dan maar via chat...is een machine die mijn simpele vraag niet begrijpt ! Dan maar naar een kantoor gestapt : "geen afspraak, maak er ene op de app"

 

Hoe los ik dit op???

 

Ik ben geen medewerkster van BNP PARIBAS.

Als u foutcode EBA0010 kreeg, kan het volgende MISSCHIEN helpen :
Ga naar een Mister Cash en haal geld af met uw Bpostkaart. Dit schijnt het systeem in sommige gevallen te kunnen deblokkeren

Dit is het citaat op de franstalige community :

"Voici les infos que je viens d'avoir : en effet, cela peut coincer chez ceux qui ont eu des soucis en étant chez fortis. Cela dit, cela ne bloque pas le système. On m'a conseillé d'aller dans un mistercash retirer des sous avec ma carte de Bpost. Ce que j'ai fait... et cela a tout débloqué. Comme si la carte devait être reconnue par le système."

https://fr.community.bnpparibasfortis.be/easy-banking-47/rien-ne-fonctionne-7407?postid=26179#post26179

 

Reageer