Beantwoord

Bpost migratie zonder kaartnummer

  • 30 January 2024
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Beste

 

Reeds een tijd was ik een passieve klant van Bpost. Daar bedoel ik mee dat ik zowel een zichtrekening had en spaarrekeningen maar deze enkel gebruikte via mobile banking. Een kaart had ik al geruime tijd niet meer. Ik ken mijn abonnementsnummer, maar wanneer ik terug gebruik wil maken van het online of mobile bankieren heb ik zowel kaart als abonnementsnummer nodig. Hoe kunnen jullie me verder helpen?! 

 

Mvg

icon

Beste antwoord van LarsD 31 January 2024, 10:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Hallo,

Het enige wat je kan doen is een nieuwe kaart aanvragen.
Als je nu een Easy guide contract hebt, dan kan je dit doen in een BNP Paribaskantoor, en dan boek je best een afspraak bij hen :

Vind cash points bnp paribas ; de groene zijn van BNP Paribas :
https://branch.bnpparibasfortis.be/m/nl/
Afspraak maken
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/public/messagent-router#/appointment

Heb je een Easy Go, dan ga je best naar een oud Bpostbank-kantoor
 

Reputatie 4

Hallo @SaraC,

Bedankt voor je bericht.

Je hebt helaas wel een kaart nodig om voor de eerste keer te kunnen aanmelden op onze digitale toepassingen. We hebben een startgids met de stappen om voor de eerste keer aan te melden: welkomstbrochure.pdf (bnpparibasfortis.be)

Je kan dus inderdaad dan best eerst een nieuwe kaart aanvragen via onze kantoren.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

 

Reageer