Beantwoord

Dashboard voor beleggingen

  • 24 February 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 2

Het dashboard voor  beleggingen is gewijzigd op EBW. Of het echt overzichtelijker is geworden  daar stel ik mij toch vragen bij. Het is soms lang doorklikken voordat je terechtkomt op wat je aan het zoeken bent.

Wat ik vooral mis is de mogelijkheid om een algemeen overzicht van je beleggingen met onderaan het totaalbedrag van de beleggingen uit te printen. Komt deze mogelijkheid er in de toekomst terug?

icon

Beste antwoord van LarsD 28 February 2024, 13:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hey @HermanDB ,

 

Zie je wel nog een overzicht terug van het totaalbedrag van je beleggingen? Die zou er namelijk sowieso moeten zijn met de nieuwe versie van deze pagina. Kan je het enkel niet meer afprinten?

 

Geef zeker bijkomende feedback of ondervindingen van deze nieuwe pagina mee! 

Dan kunnen we deze ook doorgeven.

 

Groetjes,

Jess

Reputatie 2

Dag Jess,

Het totaalbedrag is wel zichtbaar. Niet de mogelijkheid om (zoals vroeger met knop onderaan) het globaal overzicht - inclusief onderverdelingen zoals effectenrekening, spaarrekening, pensioensparen ….- uit te printen.

Voor de rest is het wat zoeken in de opbouw d.m.v extra klik (vb extra klik op gekoppelde rekening om de details van portfolio advice te zien.

Ook jammer dat het niet mogelijk is om door te klikken op bv spaarrekening om de verrichtingen te kunnen zien.

Groeten,

HermanDB

Reputatie 4

Hallo @HermanDB,

Bedankt voor je verdere feedback aan ons te bezorgen.

Laat ons zeker weten indien je ondertussen nog andere feedback voor ons hebt.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer