Beantwoord

de app

  • 20 August 2021
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Geachte 

ik heb een iPhone 12 maar kreeg de hele tijd een foutmelding dus heb ik de app ervan af gedaan maar krijg deze niet meer terug op mijn startscherm gezet. Hoe kan ik dit oplossen?

mvg ingrid

icon

Beste antwoord van YannickB 23 August 2021, 08:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Dag @Ingrid85 

Kan je de Easy Banking App terugvinden in je App Store? Indien ja en je installeert hem, welke melding krijg je exact bij het openen van de Easy Banking App?

Indien je de Easy Banking App niet kan terugvinden in de App Store dan dien je de landinstellingen te wijzigen van je App Store. Dit dien je aan te passen naar België.

Groetjes

Jadie

 

Ik vind deze terug in mijn App Store maar kan deze niet meer terug op mijn scherm zetten. Krijg geen foutmelding. Als ik naar de App Store ga dan staat daar alleen open bij

Reputatie 7

Hallo @Ingrid85 

Als je ‘open’ ziet, betekent dat dat de app al op jouw toestel geïnstalleerd werd. Normaal gezien zou je het icoontje moeten kunnen terugvinden op een van de schermen van je iPhone. Als een startscherm vol is, dan is het wel mogelijk dat onze app op een nieuw scherm geplaatst werd. In dat geval dien je naar het volgende scherm te swipen.

Vind je Easy Banking App toch niet terug, dan neem je best even contact op met Apple, want het zou dan een probleem met jouw toestel zijn en niet zozeer met onze app.

Reageer