Beantwoord

De mobile app laat me niet toe om de klok op mijn smartphone manueel in te stellen?

  • 12 December 2023
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Heb ik het goed begrepen dat het niet toegestaan is om de klok op je mobile device (in dit geval gaat het concreet over een Android smartphone) manueel in te stellen? Ik ben gewend om de klok op een enkele minuten later moment in te stellen zodat ik iets vroeger vertrek naar mijn afspraken enz. Toevallig ontdekt op mijn tweede smartphone waar dat ik de app onlangs heb geïnstalleerd dat er geeb betalingen zijn toegestaan. Kan dat? Is dat echt een soort security issue?

icon

Beste antwoord van LarsD 12 December 2023, 14:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @hayk,

Bedankt voor je bericht.

We raden aan bij het gebruik van Easy Banking App dat de tijd/datum instelling op het toestel als automatisch staat.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste Lars

 

Is het effectief aangeraden om... of niet toegestaan om...? Want in geval van aanraden zou ik de tijd nog moeten kunnen manueel instellen.

 

Mvg

Hayk

Reputatie 4

Hallo @hayk ,

Het is eerder aangeraden. Soms hangt het ook af van het toestel. We hebben namelijk al met andere personen meegemaakt dat omdat hun tijd/datum instelling niet op automatisch stond dit dan problemen gaf om Easy Banking App te gebruiken.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer