Beste,
ik heb aanvraag gedaan via mijn online easy banking voor direct reserve. Ik zou reeds gecontacteerd worden maar helaas is dit niet gebeurd.
mvg
kadir Denizli
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelBeste,
ik heb aanvraag gedaan via mijn online easy banking voor direct reserve. Ik zou reeds gecontacteerd worden maar helaas is dit niet gebeurd.
mvg
kadir Denizli
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelDag Kadir,
Onze excuses dat je nog niet gecontacteerd werd. Het is momenteel zeer druk bij onze diensten waardoor de afwerking van online aanvragen wat meer tijd dan normaal in beslag kan nemen.
Voor meer info over je aanvraag, of indien je de directe reserve dringend nodig hebt, kan je terecht bij ons Easy Banking Centre via Communicatie onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.