Beantwoord

e-handtekening incorrect

  • 20 September 2023
  • 3 reacties
  • 249 Bekeken

Beste,

 

Ik kom niet aangemeld op easy banking app en ook niet op easy banking web. Op easy banking web al verschillende jaren niet. Op de app krijg ik de foutmelding WAS3072. Talloze keren de helpdesk al gebeld, maar tot op heden zonder oplossing. 

icon

Beste antwoord van Julie N 21 September 2023, 09:55

Bekijk origineel

3 reacties

Heb ik momenteel ook , vorige week op de bank geweest, ze kregen het niet in orde !,een nieuwe kaart aangevraagd en terwijl een tijdelijke kaart gekregen? Die werkt perfect ! nu mijn nieuwe kaart ontvangen en terug hetzelfde ! , werkt weer niet , geraak weer niet meer op pc banking ! , kan weeral terug !!!!!!!

 

Reputatie 2

Hallo @fly , Hallo @lam bik , 

 

Dankjewel voor jullie bericht. 

 

Onze excuses voor dit ongemak. Jammer genoeg heb ik via dit platform geen toegang tot persoonlijke informatie. Ik ga moeten aanraden om even telefonisch contact op te nemen. Zo kunnen we ook bij interne diensten nakijken wat er juist aan de hand is. 

 

Je kan ons best contacteren op het nummer 02 433 40 92. Wij zijn op weekdagen bereikbaar van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur

 

Fijne dag verder. 

 

Groetjes, 

Julie N

het is in orde nu , ben op mijn bankkantoor geweest en moest aan de automaat een verrichting doen , toen is mijn bankkaart geldig geworden ,

Reageer