Beantwoord

easy banking

  • 10 April 2020
  • 3 reacties
  • 804 Bekeken

Beste BNP paribas

 

Wat is dat toch met de easy banking app?

Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar...

Zo ‘easy’ is dat niet als je steeds geconfronteerd wordt met deze melding!

Dit duurt nu al meer dan twee maanden of langer! 

Willen jullie zo snel mogelijk uitsluitsel geven over dit probleem,

 

annsnoeck

icon

Beste antwoord van Anonymous 10 April 2020, 15:26

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Ann Snoeck ,

 

Jammer om te horen dat je al 2 maanden problemen hebt met je Easy Banking App.

Krijg je na deze foutmelding een foutcode van letters en cijfers?

 

Groetjes,

Lieze

Lize

 

na het te contacteren telefoonnummer staat tussen haakjes ( EBW2800)

Tel is : 02 433 40 92

Heb ik proberen opbellen, moest mijn klantnummer intoetsen en mijn geheime code…

Dit doe ik dus niet hé

 

Groetjes

Ann

 

Hey @Ann Snoeck ,

 

Deze code wilt zeggen dat er iets is met de kaart gekoppeld aan je profiel. Kan het zijn dat deze niet meer actief is omdat je een nieuwe kaart hebt gekregen?

Dan raad ik je aan om deze stappen te volgen.

Wanneer je belt naar ons zal men vragen om je klantnummer in te vullen en je Easy Banking Phone code. Deze code verschilt van jouw pincode en de code die je gebruikt om aan te melden op je Easy Banking App. Hier kan je meer informatie terugvinden over deze code.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer