Beantwoord

easy banking app

  • 23 November 2020
  • 17 reacties
  • 376 Bekeken

Hallo,mijn man kan al tijdje zijn easy banking app niet meer installeren krijgt constant foutmelding.Meerdere keren opnieuw geïnstalleerd update uitgevoerd enz niks helpt hij werkt met het toestel Samsung Galaxy J6 

icon

Beste antwoord van Anonymous 23 November 2020, 13:55

Bekijk origineel

17 reacties

Hey @Ferrest Ingrid ,

Welke foutmelding en foutcode krijgt hij precies door?

Groetjes,

Lieze

Foutcode EBA001

Hey @Ferrest Ingrid ,

Dit ligt vaak aan een instabiel internet. Kan het zijn dat de internetverbinding niet zo sterk is?

Gaat het vlotter via mobiele data?

Groetjes,

Lieze

Ik probeer dit es grtjs Ingrid 

Geprobeerd met mobiele data blijft dezelfde foutmelding 😏

Zouden jullie dan even kunnen nakijken welke Android versie er op dit toestel staat?

Dit kan je terugvinden bij Instellingen via de laatste instelling. Bij sommige toestellen moet je nog doorklikken op Softwareinformatie.

Groetjes,

Lieze

Android-versie 10 grtjs Ingrid 

Dat zou inderdaad geen probleem mogen zijn.

Hebben jullie al geprobeerd om de app te verwijderen, het toestel te herstarten en de app opnieuw te installeren?

Groetjes,

Lieze

Jahoor meerdere keren 

Lukt het wel om via de computer aan te melden op Easy Banking Web?

Groetjes,

Lieze

Nog niet geprobeerd maar het lukt wel met mijn smartphone ook een Samsung de J3 ,Ik probeer straks es de Easy web op pc en laat je nog iets weten,Ik geloof wel dat dit voor jullie ook niet het gemakkelijkste onderwerp is we denken  na corona persoonlijk met toestel naar onze bank te gaan misschien kunnen zij ons helpen  Grtjs Ingrid 

Ben jij met hetzelfde internet verbonden?

Dan zal het toch ergens aan het toestel moeten liggen.

Wat je nog zou kunnen nakijken, is of de datum- en tijdsinstellingen op automatisch staan. Moest dit niet het geval zijn, kan dit ook een oorzaak zijn dat het misloopt.

Groetjes,

Lieze

Ja hetzelfde internet 

Dat is gek, @Ferrest Ingrid .

Heeft hij recent een nieuwe kaart gekregen? Of is er iets anders dat recent gewijzigd is?

Groetjes,

Lieze

Neehoor alles nog zelfde

Dan zou ik aanraden om telefonisch contact op te nemen zodat we kunnen nakijken of alles langs onze kant in orde staat.

Je man kan contact met ons opnemen door aan te melden op zijn Easy Banking App en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze, alles ok hoor datum en tijdinstellingen terug automatisch ingesteld probleem opgelost super bedankt grtjs Ingrid 

Reageer