Beantwoord

Easy banking app

  • 13 August 2023
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

app geïnstalleerd. Wil “klant worden”.  Kan inlichtingen invullen tot de vraag om een foto voor en keerzijde identiteitskaart.  Scherm hierop loopt vast.

icon

Beste antwoord van Tim DL 16 August 2023, 10:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1

app geïnstalleerd. Wil “klant worden”.  Kan inlichtingen invullen tot de vraag om een foto voor en keerzijde identiteitskaart.  Scherm hierop loopt vast.

Dag @RolWan,

 

Bedankt voor jouw bericht.

 

We raden aan om eens na te kijken of er geen updates voor de app dienen uitgevoerd te worden en eventueel het cache geheugen te verwijderen op jouw toestel.

Deze zaken kunnen er namelijk voor zorgen dat een applicatie niet correct werkt.

Indien het nadien nog niet zou werken, raden we aan om via onze website een rekening aan te vragen.

 

Groetjes, 

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

alles blijft bij hetzelfde.

Easy banking app kan alleen via de app en niet via de website

Reputatie 6
Badge +3

alles blijft bij hetzelfde.

Easy banking app kan alleen via de app en niet via de website

Hij bedoelt Easy Bank Web en niet Easy Bank App.

 

en daar vraagt men al direct naar een bankkaart (die ik niet heb).   Ik geef het op.

Reputatie 1

en daar vraagt men al direct naar een bankkaart (die ik niet heb).   Ik geef het op.

Dag @RolWan,

 

Wanneer je op onze website rechtsboven kiest voor ‘Open een rekening’ zal er niet achter een bankkaart gevraagd worden. Belangrijk hierbij is dat je bij de aanvraag niet aanduidt dat je reeds klant bent, anders zal er wel gevraagd worden om aan te melden. En voor het aanmelden heeft u natuurlijk wel een bankkaart nodig.

 

Groetjes, 

Tim DL

het Hello pack openen kan niet op die manier?

Reputatie 1

het Hello pack openen kan niet op die manier?

Dag @RolWan,

 

Indien het het Hello Pack betreft kan dit inderdaad niet via de Easy Banking Web op de website van BNP Paribas Fortis. Wel op de website van Hello Bank: https://www.hellobank.be

Hetzelfde betreft voor het op de applicatie aan te vragen, de Hello Pack kan dan ook enkel via de Hello Bank App aangevraagd worden, niet via de Easy Banking App van BNP Paribas Fortis.

 

Groetjes,

Tim DL

Reageer