Beantwoord

easy banking app installeert niet op nieuw tablet Samsung A7, wegens niet compatibel met deze versie

  • 3 February 2021
  • 3 reacties
  • 433 Bekeken

Nieuwe tablet gekocht en de easy banking app wil zelfs niet installeren via Google Play Store: “apparaat niet compatibel met deze versie”. Android 10 versie staat er op. Terug fabrieksinstellingen ingesteld, maar niets helpt. De app wordt niet gedownload.

 

icon

Beste antwoord van YannickB 5 February 2021, 08:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Dirk,

Er was tot vanmiddag een probleem langs onze kant waardoor Easy Banking App niet kon geïnstalleerd worden op bepaalde toestellen. 

Kan je nogmaals proberen om de app te installeren? Ondertussen zou het terug moeten lukken.

Pf, opluchting.

Het gaat goed. Hoewel bij het downloaden er toch een waarschuwing stond: “mogelijks niet geoptimaliseerd” of zoiets… Maar wel kunnen downloaden en installatie zonder enig probleem. Het lijkt zelfs een beetje verschillende met de versie op mijn smartphone.

Dat was wel even schrikken omdat ik speciaal voor deze banking app een nieuwe tablet had aangeschaft. De vorige kon niet meer updaten en wou de code niet meer aanvaarden hoewel deze volledig correct was.

Bedank voor de snelle (r)actie.

Reputatie 7

Graag gedaan Dirk! Laat het zeker weten als ik je nog ergens mee kan helpen.

Reageer