Beantwoord

Easy Banking App werking

  • 1 March 2024
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 2

Betreft EasyBank App (EBApp),

Als je de app wenst te verlaten (=afsluiten) dan kan van een bijscherm steeds terugkeren naar een vorige scherm om uiteindelijk op het hoofdscherm (=1ste scherm na het aanmeldingsscherm) terecht te komen.

Vanhieruit gebruik je de 'terugpijl van je smartphone of tablet ' waarna je de vraag krijgt om je af te melden en na te bevestigen kom je terug in het aanmeldingsscherm.

Opmerkingen :
1. de EBApp bevat géén afsluitopdracht (-knop)
2. de EBApp wordt niet afgesloten want dit moet je zelf nog doen

Gelieve aan te passen en bedankt hiervoor!

Mvg,
 

icon

Beste antwoord van Liz 7 March 2024, 08:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4

Hallo @DirkRen,

Bedankt voor je feedback.

Dus als je in de app naar Instellingen gaat krijg je niet bovenaan de optie Afmelden te zien?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 2

De optie Afmelden is wél te zien maar deze actie brengt je naar het aanmeldscherm en verlaat dus de app niet helemaal.

 

Mvg,

 

Dag @DirkRen ,

 

Dat klopt, om de app helemaal af te sluiten, dient u dit te doen via uw toestel. Dit is niet mogelijk via onze app zelf. Afhankelijk van het merk van toestel en de instellingen, zijn hier andere manieren voor. Meestal heb je de optie om te kijken welke apps er op de achtergrond openstaan en kan je deze sluiten.

 

Groetjes,

Liz

Reputatie 1

De optie Afmelden is wél te zien maar deze actie brengt je naar het aanmeldscherm en verlaat dus de app niet helemaal.

 

Tja, vrijwel alle androide toepassingen zijn met dit euvel behept. Inclusief de androide toepassingen van alle andere banken.

Kortom, de enige goede manier om af te sluiten gebeurt via het systeem.

Op een Samsung moet hiervoor tikken op de 3 verticale streepjes onderaan links, en dan kiezen voor “Alle sluiten”. En neen, er is geen optie om de toepassingen een voor een af te sluiten.

Reputatie 2

Bedankt voor jullie reactie waarvan de inhoud betreft het niet helemaal kunnen afsluiten mij niet verwonderd.

 

Nochtans blijf ik van mening dat Afsluiten volledig moet zijn en niet een kier openlaten betreft veiligheid, netheid, etc...

 

Mvg,

 

Dag @DirkRen ,

Na het afmelden zal enkel terug kunnen aangemeld worden met uw geheime Easy Banking Code, uw vingerafdruk of uw Face-ID. Dit zijn alledrie veilige methodes waardoor enkel u zal kunnen aanmelden.

Bij veel merken, en ik meen mij ook Samsung te herinneren, kan je een app sluiten door te kijken welke apps er op de achtergrond openstaan en deze dan naar boven op opzij te vegen (afhankelijk van welk toestel). Zo is de applicatie volledig afgesloten.

Groetjes,

Liz

Reputatie 2

Je hebt gelijk; maar ik had liever dat de app in kwestie zichzelf volledig afsluit én niet dat de gebruiker ervan nog een stapje meer moet doen.

 

Je hebt gelijk; dit is niet erg erg…

 

Bedankt!

 

Mvg,

 

Reageer