Easy Banking App werkt niet op mijn gsm

  • 23 September 2020
  • 4 reacties
  • 1324 Bekeken

Beste BNP,  bankapp werkt niet op mijn gsm. De app opent maar wanneer ik klik op 'aanmelden' sluit de app. Reeds 2 dagen zo. 


4 reacties

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht @Riebe Debie 

Ik heb je vraag alvast in een apart onderwerp gezet zodat we het meer aandacht kunnen geven en zodat het eventueel anderen met hetzelfde probleem makkelijker kan helpen.

Kan je eens proberen om je gsm volledig uit te schakelen, opnieuw aan te zetten en om dan nog eens te proberen om op Easy Banking App aan te melden?

Als het nog steeds niet lukt, kan je me dan volgende info geven?

  • Het merk en model van je gsm:
  • Je versie van iOS of Android:
  • De beschikbare vrije ruimte op je toestel:

Beste, bedankt voor uw reactie. Mijn gsm is een huawei p smart 2019, Android 10 en er is 40.19 GB vrij

Bedankt 

Reputatie 2

Beste BNP,  bankapp werkt niet op mijn gsm. De app opent maar wanneer ik klik op 'aanmelden' sluit de app. Reeds 2 dagen zo. 


Vermoedelijk is er een geheugenconflict en/of een conflict met buffers die in het geheugen blijven hangen. De telefoon afsluiten en heropstarten zal in het laatste geval niet helpen, daarom:

  • 1. Verwijder Easy A van de telefoon.
  • 2. De telefoon afsluiten, dan  20 seconden wachten en daarna heropstarten.
  • 3. En tenslotte EA herinstaleren via play.google.com (of App store)

Indien u Payconiq (PcB) zou geïnstalleerd hebben, dan PcB gelijk met EA verwijderen, want PcB veroorzaakt tal van problemen. En PcB evetueel pas herinstalleren nadat EA voor 100 % werkt.

Beste Krisje, heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt terug als normaal. Bedankt voor de tip. 

Reageer