Skip to main content

Sorry, nog steeds niet bereikbaar  - al een paar dagen niet - krijg voortdurend de melding”Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.”

Bellen resulteert in een lange wachttijd blijven “hangen”. Waarom hebben wij hiervan geen melding gekregen. Graag dringend een werkende oplossing aanreiken aub.

Bedankt

Hallo Eddy,

Los van een storing van enkele minuten gisteren, waren onze site en app bereikbaar. 

Heb je misschien recent een nieuwe debetkaart gekregen? Zo ja, dan moet je daar vermoedelijk nog een nieuw profiel mee aanmaken op elk toestel waarop je met Easy Banking werkt.

 

In onze app kan je dat doen door bovenaan rechts op het aanmeldscherm te drukken op de drie punten, te kiezen voor Profielgegevens en dan te drukken op Profiel verwijderen.

Op onze website kan je links op het aanmeldscherm klikken op Aanmelden met een ander profiel om je huidig profiel te verwijderen en een nieuw aan te maken.

 


Dag Eddy777, 

Kan je inmiddels opnieuw aanmelden op Easy Banking Web? 

Groetjes


Reageer