Beantwoord

Easy Banking Web en Easy Banking App-contract al 3 weken geblokkeerd

  • 25 January 2024
  • 8 reacties
  • 187 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 3 reacties

Beste, 

 

Nadat ik 3 weken geleden voor mijn persoonlijke rekeningen een bankoverstap deed, zijn mijn Easy Banking Web en Easy Banking App contract geblokkeerd. 
Ik ben echter nog steeds klant bij jullie en heb nog een gemeenschappelijke rekening, een kredietrekening en enkele spaarrekeningen. 
Ik heb jullie al via mail gecontacteerd, maar hier kwam geen oplossing uit: er werd mij gevraagd om via de app contact op te nemen of een Easy banking phone code aan te maken. Aangezien ik me bij geen van beide kan aanmelden zijn dit dus geen oplossingen. Erna hoorde ik niks meer van jullie.

Via de chat of via telefoon zijn jullie eveneens onbereikbaar, dus probeer ik het via deze weg.


Ik kan al 3 weken lang geen bankzaken meer regelen en zou dit graag zo snel mogelijk opgelost zijn!

icon

Beste antwoord van Liz 26 January 2024, 10:34

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1

Bij mijn weten zijn de Internetbanktoepassingen gekoppeld aan een zichtrekening. Aangezien u “overgestapt” verklaart te zijn hebt u waarschijnlijk de zichtrekening(en) opgezegd. Vandaar.

En zou u dan door de noncommunicatie wel een stekelig BNP-probleem op te lossen hebben.

Wat er mijns inziens zal op neerkomen dat u terug een zichtrekening zou moeten openen.

Maar ik heb dus nog een zichtrekening die gekoppeld is/was aan mijn account. Ik wacht in spanning op een antwoord van BNP.

Reputatie 1

Maar ik heb dus nog een zichtrekening die gekoppeld is/was aan mijn account. Ik wacht in spanning op een antwoord van BNP.

Waarom beweert u dan “overgestapt” te zijn? Niet te begrijpen, hoor.

Maar ik heb dus nog een zichtrekening die gekoppeld is/was aan mijn account. Ik wacht in spanning op een antwoord van BNP.

Waarom beweert u dan “overgestapt” te zijn? Niet te begrijpen, hoor.

Staat in het oorspronkelijke bericht.
Ik had meerdere zichtrekeningen bij BNP. 1 van die rekeningen heb ik afgesloten door over te stappen naar een andere bank. De andere rekening zit wel nog steeds bij BNP. 

Reputatie 4

Hallo @Yannah,

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses voor dit ongemak. Je online toegang wordt gekoppeld aan een bepaalde rekening wanneer die rekening dan gesloten wordt of je verliest de volmacht erover verdwijnt ook automatisch die toegang.

De enige oplossing is dus dat de toegang wordt gekoppeld aan de overgebleven rekening.

Via deze weg hebben we geen toegang tot je gegevens waardoor we dat niet kunnen uitvoeren.

We kunnen dus enkel aanraden opnieuw contact te zoeken met het Easy Banking Centre. Indien je niet kan bellen vanuit Easy Banking App of je hebt geen Easy Banking Phone Code kan je bellen naar 02 762 60 00 en kan je jezelf laten identificeren via andere gegevens. Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 1

Staat in het oorspronkelijke bericht.
Ik had meerdere zichtrekeningen bij BNP. 1 van die rekeningen heb ik afgesloten d

.

Dan hebt u net  de aan de internettoepassingen gekoppelde rekening afgesloten. En dat was geen “overstap” zoals u het stelde maar gewoon het afsluiten van één rekening. Hoe dan ook, u zult dus van voren af aan moeten herbeginnen. Veel moed toegewenst met het bellen naar 02 762 60 00.

 

Hallo @Yannah,

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses voor dit ongemak. Je online toegang wordt gekoppeld aan een bepaalde rekening wanneer die rekening dan gesloten wordt of je verliest de volmacht erover verdwijnt ook automatisch die toegang.

De enige oplossing is dus dat de toegang wordt gekoppeld aan de overgebleven rekening.

Via deze weg hebben we geen toegang tot je gegevens waardoor we dat niet kunnen uitvoeren.

We kunnen dus enkel aanraden opnieuw contact te zoeken met het Easy Banking Centre. Indien je niet kan bellen vanuit Easy Banking App of je hebt geen Easy Banking Phone Code kan je bellen naar 02 762 60 00 en kan je jezelf laten identificeren via andere gegevens. Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik heb jullie al een aantal keer proberen te bellen, maar jullie beïndigen de oproep steeds met de boodschap dat de wachtrij heel lang is, en jullie mij niet willen laten wachten..

Dag @Yannah ,

Bedankt om dit te melden. Er is ondertussen een telefoonlijn geopend specifiek voor de klanten die deze hinder ondervinden. Dit nummer zou vlotter bereikbaar moeten zijn. Kan je bellen naar 02 433 40 07?

 

Mijn excuses voor het ongemak,

Liz

Reageer