Beantwoord

easy banking web op iphone

  • 25 June 2022
  • 9 reacties
  • 233 Bekeken

  • Avonturier - Niveau 2
  • 25 reacties

Ik kreeg intussen een reactie van LauraF maar begrijp niet wat ze wil zeggen. De oplossing volgens mevr LauraF was dubbelklikken op de 2 A onderaan, maar die zie ik niet. Mijn vraag was: 

Vermits de app beperkingen heeft wou ik de web versie gebruiken op mijn iphone

krijg bijgevoegd bericht

Hoe op te lossen indien geen groter apparaat bij de hand?

icon

Beste antwoord van LarsD 27 June 2022, 09:58

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1

Hallo @KRVH 

Onderaan links naast de website van BNP Paribas Fortis staat er “aA”.

Als je dit open klikt, kan je kiezen voor ‘vraag om desktopsite’.

Lukt het dan wel voor jou?

Met vriendelijke groeten,

JadieT

Als ik op de Aa klik kan ik Idd kiezen voor de desktopversie maar er gebeurt niets. Gewoon weer dezelfde melding kies voor een groter apparaat. Zie printscreen in mijn origineel bericht

hopelijk een oplossing want de app versie is beperkter qua mogelijkheden 

bedankt

 

Reputatie 1

Beste @KRVH 

Als het op deze manier niet lukt dan vrees ik ervoor dat je gaat kunnen aanmelden op de Easy Banking Web via je gsm.

Welke actie zou je willen uitvoeren via de Easy Banking Web?

Mvg

JadieT

Dat is het juist, ik weet dat ik de webversie moet gebruiken . En heb ik dus gedaan. = moet kiezen voor een groter apparaat.

 

Reputatie 4

Hallo @KRVH,

Je probeert helaas te werken op een toestel dat te klein is om de webversie te kunnen gebruiken. Daardoor kan je best werken via een tablet of een PC die wel mogelijkheid hebben om de website te kunnen openen.

Je kan ook gewoon onze applicatie gebruiken op je iphone. Op vlak van mogelijkheden kan je de meeste zaken die op website kunnen ook via de app uitvoeren. Wat probeer je uitvoeren dat niet zou gaan via de applicatie?

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Bedankt voor de reactie. Ik heb een iPhone 11 Pro en daarop krijg ik te zien dat het apparaat te klein is. Tablet of laptop niet altijd mee op verplaatsing

O.a. Internationale overschrijving

Reputatie 4

@KRVH 

Helaas zijn de internationale overschrijvingen enkel mogelijk via de website. Je kan wel bijvoorbeeld beveiligd bellen via de app. Daarvoor kan je klikken in je profiel op Communicatie>Easy Banking Centre>Rekeningen en kaarten. Als je beveiligd belt mag een adviseur voor jou een internationale overschrijving doen. 

Hou er ook rekening mee dat internationale overschrijvingen kosten met zich mee brengen. Je kan hiervoor alvast onze tarievenlijst raadplegen.

Bedankt.

Bedankt.

 

Reageer