Beantwoord

EasyBanking app weekt iet

  • 25 August 2023
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Beste allen, 

Eerst en vooral mijn excuses voor de typfout in de titel.

 

 

Deze ochtend de nieuwe iOS17 geïnstalleerd en sindsdien werkt de app niet meer.

Heb alles geprobeerd, app verwijderd, telefoon heropstarten, hard resetten van telefoon zelfs, nieuwe kaartlezer,…
niks lijkt te lukken. 
klantendienst 30min aan de lijn gehangen en dan leggen ze zelf af voor wachttijden in te korten…

iemand hier een oplossing?

 

alvast bedankt,

 

Quinten De Smedt

icon

Beste antwoord van Jonas F 28 August 2023, 10:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Beste allen, 

Eerst en vooral mijn excuses voor de typfout in de titel.

 

 

Deze ochtend de nieuwe iOS17 geïnstalleerd en sindsdien werkt de app niet meer.

Heb alles geprobeerd, app verwijderd, telefoon heropstarten, hard resetten van telefoon zelfs, nieuwe kaartlezer,…
niks lijkt te lukken. 
klantendienst 30min aan de lijn gehangen en dan leggen ze zelf af voor wachttijden in te korten…

iemand hier een oplossing?

 

alvast bedankt,

 

Quinten De Smedt

Dag @QuintenDeSmedt,

Bedankt voor je bericht.

De reden waarom dit gebeurt is volgens ons dat de IOS 17 nog niet werd vrijgegeven voor het grote publiek. Dit kan er dus voor zorgen dat je problemen hebt met onze Easy banking app.

Je zal best een downgrade uitvoeren van je toestel en nadien kan je verder proberen om de Easy banking app te gebruiken.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

No logro entrar a easy banking sin targeta solo tengo IBAN número 

Reputatie 1

No logro entrar a easy banking sin targeta solo tengo IBAN número 

Dag @QuintenDeSmedt,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Om aan te melden heb je een kaart nodig aangezien je je kaart- en klantnummer dient in te geven en dient te bevestigen met je kaart en kaartlezer of met Itsme, indien je deze reeds gekoppeld hebt aan je profiel (hiervoor ook kaart en kaartlezer nodig). Dit is uit veiligheid zodat niemand anders op je profiel kan aanmelden (zonder deze gegevens en bevestiging).

 

Groetjes,

Tim DL

Beste allen, 

Eerst en vooral mijn excuses voor de typfout in de titel.

 

 

Deze ochtend de nieuwe iOS17 geïnstalleerd en sindsdien werkt de app niet meer.

Heb alles geprobeerd, app verwijderd, telefoon heropstarten, hard resetten van telefoon zelfs, nieuwe kaartlezer,…
niks lijkt te lukken. 
klantendienst 30min aan de lijn gehangen en dan leggen ze zelf af voor wachttijden in te korten…

iemand hier een oplossing?

 

alvast bedankt,

 

Quinten De Smedt

Dag @QuintenDeSmedt,

Bedankt voor je bericht.

De reden waarom dit gebeurt is volgens ons dat de IOS 17 nog niet werd vrijgegeven voor het grote publiek. Dit kan er dus voor zorgen dat je problemen hebt met onze Easy banking app.

Je zal best een downgrade uitvoeren van je toestel en nadien kan je verder proberen om de Easy banking app te gebruiken.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Beste Jonas,

 

ondertussen is het toch gelukt op iOS17. 
doormiddel van het tientallen keren te proberen met toestel uit te zetten en app te verwijderen is het toch gelukt. Bedankt nogmaals voor de moeite,

 

Quinten 

Reageer