Beantwoord

Error GMI0507

  • 22 June 2023
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Door omstandigheden heb ik mijn iPhone moeten wissen en instellen via iCloud. Bij het inloggen via de Easy banking app was er een technisch probleem, dus had ik mijn profiel verwijderd. Bij het opnieuw aanmelden of aanmaken van een nieuw profiel, krijg ik onderstaande foutmelding te zien na het ingeven van mijn gsm-nummer voor het ontvangen van een code. Ter info: ik heb de nieuwste versie van IOS en heb de app al enkele keren opnieuw geïnstalleerd. Kunnen jullie me verder helpen? 

 

icon

Beste antwoord van Julie N 22 June 2023, 10:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @JolDon 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Momenteel ondervinden wij een technisch probleem bij het aanmaken van een nieuw profiel op Easy Banking App. Onze collega’s stellen momenteel alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen. Alvast onze excuses voor het ongemak. 

 

Groetjes, 

Julie N

Reageer