Beantwoord

foutmelding bij inloggen app

  • 29 October 2023
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Bij het inloggen op de app komt er een technische storing op (CTI9003).

 

Bijkomend komt er een melding op dat Samsung s21 gebruikers de app moeten verwijderen en terug installeren. Ik heb zelf een Samsung maar geen s21.

 

Hoe lang gaan de storingen duren?

icon

Beste antwoord van Eschauma 30 October 2023, 13:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Steveq

 

Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat je problemen ervaart bij het aanmelden in Easy Banking App. Ik begrijp dat dit voor frustratie kan zorgen.We hebben momenteel geen weet van een algemene technische storing. 

Mag ik jou vragen om even contact op te nemen met onze helpdesk zodat zij samen met jou kunnen bekijken wat er misloopt? Je kan hen bereiken op 02 433 40 92 op werkdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Wij geven het langs onze kant ook door aan onze technische teams. 


Fijne middag. 

Groetjes, 

Reageer