Beantwoord

Foutmelding PEW9001

  • 16 September 2020
  • 2 reacties
  • 1239 Bekeken

Meerdere pogingen ondernomen om in te loggen bij EasyBanking, steeds met de foutmelding PEW9001. Er staat dan bij dat ik naar de klantendienst moet bellen, zo gezegd zo gedaan.
Na ongeveer 15 minuten naar een wachtmuziekje te moeten luisteren, weet men mij te vertellen dat er blijkbaar een algemene storing is.
Voor zo een simpele uitleg heb ik dus een eeuwigheid aan de telefoon moeten hangen.
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om dit duidelijk op jullie website te communiceren, in plaats van een vage uitleg met een foutcode waar geen mens iets van snapt.

icon

Beste antwoord van Anonymous 17 September 2020, 14:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Had er gisteren ook last van, iedereen eigenlijk. Pas vandaag op Social Media de bevestiging gehad dat er een probleem was, gisteren totaal geen communicatie (buiten de foutmelding in de app zelf dan).

Hey @Pom ,

Hier was inderdaad helaas een storing op.

Lukt het ondertussen terug om aan te melden?

Groetjes,

Lieze

Reageer