Beantwoord

foutmelding wrong card

  • 22 January 2024
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Ik ben een voormalig klant van bpost bank en probeer mij nu voor het eerst in te loggen op de easy banking app. Echter is het zo dat als ik mijn kaart in de kaartlezer steek voor mij aan te melden, dat ik de melding wrong card of invalid card krijg op het scherm. Nu kan ik dus nog steeds mijn rekening niet bekijken.

icon

Beste antwoord van LarsD 24 January 2024, 15:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo @Katje98 

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses voor dit ongemak.

Er zijn helaas voor een aantal klanten die vanuit bpost bank komen nog technische problemen.

We hebben daarom hiervoor ook een banner voorzien via onze website en app. Hierin ga je ook een lijn vinden die je kan contacteren indien je nog technische problemen ervaart.

Ondertussen werken we achterliggend eraan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 3

Hallo,

De melding “wrong card” kan zich ook voordoen als de batterijen van je kaartlezer op zijn.

Maar netzogoed als de chip van je kaart versleten is.

Als je iemand kent met een Bpost kaartlezer, of een van BNP Paribas, of VDK of Fintro of Argenta, waarin je je kaart kan steken, zal het duidelijk worden indien het aan de kaart of aan je kaartlezer ligt
 

Reageer