Beantwoord

Geld nog niet binnen in mijn rekening vanuit Wise.

  • 19 October 2023
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Beste de opdrachtgever geeft duidelijk aan dat het geld degelijk bij BNP is aangekomen en dat het kan zijn dat het nog niet binnen is in mijn rekening omdat ik deze rekening niet zoveel gebruik en omwille van de grootte van het bedrag en zegt aan mij om met mijn bank contact op te nemen hiervoor. Kan dit opgelost worden of bekeken worden in de back-end?

icon

Beste antwoord van Julie N 19 October 2023, 15:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @aurs , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Jammer genoeg kunnen wij geen inkomende betalingen bij ons raadplegen of  info achterhalen. De standaard termijn bij elke bank is 2 tot 3 bankwerkdagen, in uitzondering als de opdrachtgever een instant of dringende overschrijving invoerd. De overschrijving zal dus in verwerking zijn vermoed ik, maar jammer genoeg kunnen wij niet meer nakijken. 

 

Groetjes, 

Julie N

Reputatie 3
Badge

@aurs een overschrijving vanuit Wise naar BNPPF gebeurt instant, dus na enkele seconden.
Tenminste als je in Wise overschrijft vanaf je Euro rekening.  Je zet trouwens best in Wise alles eerst om naar EUR, alvorens verder door te storten naar je Belgische rekening, want BNPPF (en andere klassieke banken) rekent schandalig hoge kosten en wisselkoersen aan.

Reageer