Beantwoord

Hoeveel tijd heb je om in te loggen in Easy Banking web ?

  • 20 February 2024
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 3

Hallo,
 

Komend van Bpost internetbankieren heb ik de indruk dat ik minder tijd heb om in te loggen, of om de response code van de kaartlezer in te geven als e-handtekening in Easy Banking Web op PC.

Bij https://online.vdk.be/ toont men een timer, waarbij je ziet dat je 4 minuten hebt om in te loggen
Bij Argenta lees ik dit :
“Met je digipas bankier je in alle veiligheid. De digipas van Argenta genereert telkens een elektronische handtekening (RESPONSE) die maar één keer en gedurende één minuut geldig is. Na vijf mislukte inlogpogingen wordt je abonnement veiligheidshalve geblokkeerd.”

Mijn vraag is : hoeveel tijd krijg je bij BNP Paribas om in te loggen, en gedurende hoeveel minuten kan je de e-handtekening ingeven, die als RESPONSE op de kaartlezer verschijnt ?

Dit kan nuttig zijn om weten voor de ouderen onder ons.

Bedankt voor het antwoord

icon

Beste antwoord van Liz 22 February 2024, 10:05

Bekijk origineel

3 reacties

Dag @Gella ,

 

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor de laattijdige reactie. We ontvingen net het antwoord.

 

De response op de kaartlezer blijft gedurende 1 minuut zichtbaar. Hierna heb je nog 1 minuut om deze code in te vullen op Easy Banking Web bij het aanmelden

 

Met vriendelijke groeten,

Liz

Reputatie 3

Hallo Liz,


Bedankt voor je antwoord.

Ondertussen heb ik geconstateerd dat je op de laatste witgroene kaartlezers van BNP Paribas (met een chronometer naast me), op een cijfertoets kan drukken op de kaartlezer van zodra de RESPONSE verschijnt, om de weergave langer te doen duren.
Druk je na 15 seconden op een cijfertoets, dan duurt de weergave 1 minuut 15 sec ; druk je daarentegen na 55 seconden nog op een cijfertoets, dan zal de RESPONSE 1 minuut 55 seconden blijven staan.
Je kan slechts een keer op een cijfertoets drukken.

Nuttig aangezien we 2 minuten hebben om die als e-handtekening op Easy Banking Web in te geven

Dag @Gella ,

 

Dat is heel nuttige informatie! Bedankt om dit mee uit te zoeken.

 

Groetjes,

Liz

Reageer