Inloggen met verschillende account gaat niet meer

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

Beste,

Sinds gisteren kan ik mezelf alleen nog maar aanmelden op de App mobiele Easy Banking van de BNP Fortis op mijn iPad. Voordien waren er 3 verschillende gebruikers met een eigen profiel en een eigen account. 
Op de iPad kan je maar één App mobiele Easy Banking downloaden. Ik heb met jullie telefonisch contact gehad vandaag en u collega wist mij te vertellen dat deze mogelijkheid momenteel weg is. 
Mijn vraag is of in de toekomst deze mogelijkheid terugkomt om,jezelf aan te melden met een verschillende profiel.

Met vriendelijke groeten,

kuylen Patricia


3 reacties

Reputatie 3

Dag PatriciaK

Sinds de update is het inderdaad niet meer mogelijk om meerdere profielen aan te maken op je Easy Banking App. Momenteel zijn er andere functionaliteiten die voorrang krijgen omdat het multiprofiel  relatief weinig werd gebruikt door klanten.

Ik geef alvast door dat jullie deze functie missen, zodat de ontwikkelaars weten dat hier vraag naar is.

Mijn excuses voor het ongemak,

Shari V

Nee, ik ben niet tevreden met dit antwoord.

Er zijn genoeg mensen die deze functie gebruiken, om meer profielen aan te maken op Easy Banking App. Dit is toch iets persoonlijks of dat wij dat verder willen blijven gebruiken of niet. Je kan nu wel andere rekening nummers van andere banken toevoegen wel. Ik weet dat je bij andere banken wel de App banking kunt gebruiken voor meerdere profielen aan te maken. Mijn man en ik denken eraan om geen klant meer te blijven bij PNB Fortis bank. 

Met vriendelijke groeten,

Kuylen Patricia

Bedankt voor je feedback, @PatriciaK .

Er zijn al een aantal klanten die hebben aangegeven deze functie te missen. De ontwikkelaars zijn ermee bezig om te bekijken of dit in de toekomst terug kan worden toegevoegd.

Als tussenoplossing kan je regelen om volmacht op de rekening van je man te hebben zodat jullie met 1 profiel toegang hebben tot alle rekeningen.

Met vriendelijke groeten,

Lieze

Reageer