Beantwoord

inloggen optiline werkt weer niet

  • 25 September 2023
  • 10 reacties
  • 254 Bekeken

Heb weeral eens problemen met inloggen!!niets werkt,moet een ander paswoord aanmaken,lukt niet,inlognaam wijzigen om zo paswoord te resetten werkt niet,bellen lukt niet en nu??? Zou toch graag z.s.m in mijn account willen

icon

Beste antwoord van LarsD 25 September 2023, 16:22

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2

@Wim1970  ,

 

onze actuele post hiervoor is de volgende: 

inloggen | Community BNP Paribas Fortis

 

normaal gezien zou het nu moeten werken, kan je je feedback over dat het wel/niet werkt via bovenstaande topic kunnen geven? Aangezien deze een oudere topic is!

 

Groetjes

Hier ook weer inlogproblemen , ik ben het ondertussen kotsbeu.

Ik wil mijn achterstallig saldo betalen maar hoe kan dit als je niet kunt zien hoeveel je nog moet betalen Al jaren steeds dezelfde problemen met deze site , ik snap niet dat bnp daar nog mee wil werken..

 

Reputatie 2

Beste @jberghma

Bedankt voor je bericht. Onze technische dienst is op de hoogte gebracht. We hopen dat het probleem snel opgelost is. Onze excuses alvast voor het ongemak. 

Groetjes,

JoachimJ

Er verschijnt telkens in een rood kader bij het inloggen:

“Foutmelding: Uw gebruikersnaam en/of wachtwoord zijn niet correct.”

Opnieuw al meerdaagse problemen met inloggen. Al enkele dagen geprobeerd om zowel in te loggen, maar dan komt de melding dat ofwel paswoord ofwel login niet correct is. Dus dan meermaals geprobeerd via het aanvragen van nieuw paswoord of met eerst nieuwe inlognaam etc. Geen enkele optie werkt om of in te loggen of om een ander paswoord of login aan te vragen dus….

ik heb ook problemen met inloggen. alles geprobeerd… niets lijkt te werken 

Dag @Vanessa81 ,

 

Ik zag één ander bericht over Optiline. Het is misschien handig om daar te reageren zodat je het ook mee kan opvolgen. Ik heb hier geen bericht van gekregen dat hier een algemene storing op zou zijn maar vraag het verder na.

Kan je ons ene schermafbeelding sturen van de foutmelding die je precies krijgt?

 

Groetjes,

Liz

Reputatie 1

Zou het kunnen dat er weer problemen zijn bij het inloggen. Ik moet steeds een nieuw wachtwoord aanmaken en dit lukt niet...

Kan alweer niet inloggen op mijn optiline account, wat een miserie is dat toch met die website.

Zo een grote bank werkt dan met zo een pruts maatschappij voor haar Master Gold kaarten , niet te begrijpen , ga mijn kaart terug binnen geven en op een ander bank een Masterkaart aanvragen.

Reputatie 4

Hallo @Ronny2,

Bedankt voor ons dit te melden.

Zoals je misschien al kon lezen via andere berichten op onze Community zijn er helaas anderen die hetzelfde probleem ervaren.

We hebben het probleem om aan te melden op het platform en ook de feedback dat we krijgen over het niet telefonisch kunnen contacteren met de dienst achter Optiline/Rondo reeds doorgegeven om zo snel mogelijk dit te kunnen oplossen. We hebben nog geen informatie terug gekregen over wanneer alles is opgelost.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer