Skip to main content
Beantwoord

inlogproblemen online en app

  • 15 July 2024
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

ik krijg bij aanloggen via de app  (iphone, ook na herstarten) melding dat mijn sessie verlopen is, bij online (PC, ook na herstarten) dat er een technische fout optreedt. Is er een technisch euvel?

5 reacties

Reputatie 1

Hallo @Lieven1,

 

Er waren deze ochtend inderdaad technische problemen. Maar deze zouden opgelost moeten zijn. 

Kan je eens kijken of er een update klaar staat van onze app? 

 

Groetjes, Joyce. 

Ik krijg steeds de melding dat de sessie verlopen is en ik terug moet aanmelden. En als ik terug aanmelden krijg ik weer dezelfde boodschap.

Reputatie 1

Hallo @Stephaan Hoskens,

We hebben de melding gekregen dat dit technisch probleem nog niet bij iedereen is opgelost. Excuses hiervoor. 

Groetjes, Joyce. 

Het probleem is intussen opgelost. Ik lig in ´t ziekenhuis en zit op een open netwerk voor patiënten.  Hierop kreeg ik steeds de melding dat mijn sessie verlopen  was en ik terug moest inloggen  en na inloggen weer dezelfde boodschap. Maar als ik nu de wifi afzet en via mobiele data verbinding inloggen lukt het wel.

Misschien een beveiliging,  maar dan zou er toch een andere boodschap moeten komen, bv een waarschuwing voor het open netwerk.

Reputatie 2

Het probleem is intussen opgelost. Ik lig in ´t ziekenhuis en zit op een open netwerk voor patiënten.  Hierop kreeg ik steeds de melding dat mijn sessie verlopen  was en ik terug moest inloggen  en na inloggen weer dezelfde boodschap. Maar als ik nu de wifi afzet en via mobiele data verbinding inloggen lukt het wel.

Misschien een beveiliging,  maar dan zou er toch een andere boodschap moeten komen, bv een waarschuwing voor het open netwerk.

Hey @Stephaan Hoskens , bedankt om ons op de hoogte te houden!

Fijn dat je ondertussen terug gebruik kan maken van de Easy Banking App. 

Ik geef je suggestie ook door, zodat er duidelijker gecommuniceerd kan worden waarom het niet lukt om aan te melden (bv aan de hand van een foutcode), als het bijvoorbeeld ligt aan zoiets als een open netwerk. Dit aangezien op moment van je originele comment, er een algemene storing gaande was.

 

Wij wensen je voor de rest een spoedig herstel toe!

Groetjes,

Jess

Reageer