Beantwoord

instant overschrijven

  • 19 August 2021
  • 1 reactie
  • 915 Bekeken

Hallo,

ik heb een vraag, nu heb ik ongeveer 1 jaar al een businnes card bij fortis maar het probleem is dat als ik autos koop nooit instant een overschrijving kan uitvoeren boven €1000 maar ik ben in de autosector en alle wagens zijn boven dit bedrag maar wat wel raar is dat collegas die aangesloten zijn bij ING wel bedragen van €15 000 - €25 000 kunnen instant overschrijven maar zij betalen per overschrijving €6,50 euro extra. Mijn vraag is ofdat dit ook mogelijk is bij fortis want het is heel vervelend dat ik soms 2 keer op en af moet gaan voor een wagen, soms heel ver….

 

icon

Beste antwoord van YannickB 20 August 2021, 08:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @Arda 

Instantoverschrijvingen voor particulieren zijn bij ons inderdaad beperkt tot 1.000 EUR.

Als ondernemer kan je wel tot 50.000 EUR per rekening en per dag overboeken via een instantoverschrijving, maar wel enkel via Easy Banking Business. De prijs voor ondernemers is 1,50 EUR per instantoverschrijving.

Als je nog geen toegang hebt tot Easy Banking Business, dan raad ik je aan om ons even te bellen via 02 433 43 31. Op deze pagina kan je alvast ook meer info vinden.

 

Reageer