Beantwoord

internettoegang

  • 30 March 2020
  • 1 reactie
  • 637 Bekeken

Ik krijg geen toegang tot onze  bankrekening wegens “technisch probleem”.  Dit reeds sedert meer dan een week.

Wanneer wordt dit opgelost?

icon

Beste antwoord van YannickB 30 March 2020, 18:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Demerland,

Er is geen algemene storing langs onze kant. Kreeg je toevallig recent een nieuwe debetkaart? Zo ja, dan moet je daarmee vermoedelijk nog een nieuw profiel aanmaken.

In Easy Banking App:

  • Open de app.
  • Druk bovenaan rechts op het aanmeldscherm op de drie punten.
  • Kies voor Profielgegevens.
  • Druk op Profiel verwijderen.
  • Volg de stappen met je nieuwe debetkaart en kaartlezer om het nieuwe profiel aan te maken.

In Easy Banking Web:

  • Ga naar https://www.bnpparibasfortis.be/ en klik op Aanmelden.
  • Klik links op het scherm op Aanmelden met een ander profiel.
  • Klik op Profiel verwijderen en klik naast het oude profiel nogmaals op Verwijderen.
  • Maak een nieuw profiel aan met de gegevens van je nieuwe debetkaart en volg de stappen met de kaartlezer of met itsme op aan te melden.

Reageer