iOS 15.6 - app niet up-to-date

  • 3 August 2022
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Gisteren werkte de app nog perfect. Deze nacht de laatste iOS update uitgvoerd, dus 15.6.
Als ik nu de app start dan krijg ik de vraag de recentste versie te installeren van de app en ik word verwezen naar de Apple Store maar die laatste versie 7.7.1 is al geïnstalleerd.
Best lastig als je dringende betalingen wenst te doen.
iPad reeds herstart!

 

Iemand een idee?
 

Bedankt,

Kris.


Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

3 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. De laatste versie van de app werkte tot gisteren zonder problemen en na update krijg ik zelfde vraag. Wanneer ik naar de Apple App Store is er de knop “Open” want het is de laatste versie (7.7.1). Heb App lokaal gedelete en opnieuw gedownload maar dit lost het probleem niet op.

 

Zie ook deze gebruiker:

 

idem probleem

ok sluit maar af, ik had de andere topic niet gezien