Beantwoord

kan de Easy Banking app niet meer gebruik want wil niet updaten Android 11

  • 4 February 2021
  • 16 reacties
  • 1327 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Bij gebruik vraagt de app om een update. Doorschakelen blijft hangen en manueel gaat klikken op updaten niet (in de Playstore). De app is nu volledig nutteloos maar heb deze wel nodig natuurlijk. Is dit niet grondig gecheckt?

Toestel OnePlus 6T die net een systeem update heeft gehad 10.3.8

 

Graag terug werkende app aub!

icon

Beste antwoord van YannickB 5 February 2021, 08:25

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7

Hallo Didi,

Dat lijkt om een probleem met je Play Store te gaan. Kan je proberen om je toestel eens volledig uit en terug aan te zetten? 

Als het nadien nog niet lukt, kan je me dan zeggen of je met de Belgische Play Store verbinding maakt? Indien niet, met welke regio of met welk land verbind je dan?

Hallo Yannick,

Is de BE Playstore en verschillende reboots gedaan, resultaat hetzelfde. Bij het “willen” updaten krijg ik wel steeds dezelfde melding “Er is iets verkeerd gegaan, probeer opnieuw”.. Gelukkig geen problemen met Ipad maar Android telefoon lijkt niet te lukken en dat is toch wat ik steeds op zak heb. 

Hey @Didi ,

Als je op je Play Store zoekt naar onze Easy Banking App, kan je deze dan terugvinden?

Groetjes,

Lieze

Hey Lieze,

 

Ja, dat is geen enkel probleem. Op het eerste zicht lijkt alles de simpelheid zelve,.

Maar op de app zelf linkt hij niet door, blijft gewoon hangen en probeer dan te refreshen maar blijft hetzelfde,  Dus ik zocht dan manueel de app op om dan te updaten. Daar ook 2 dingen geprobeerd. Eerst knopje updaten geklikt, geen geluk, dan op de app zelf geklikt (waar normaal reacties staan maar zie enkel app voorbeelden) en dan op updaten geklikt maar daar ook geen geluk.

Versie vd app = 30.4.6 en 21,82 MB

 

 

EXACT zelfde probleem op tablet van mijn moeder.  Samsung Galaxy A T580, Android 8(ik denk 8.0.1?).

Alle basic troubleshooting stappen doorlopen, updaten ging niet.  Dan app verwijderd, en proberen opnieuw te installeren, noppes.  Is geen probleem van toestel, maar ligt bij de link tussen Play Store en BNP.  Is het mogelijk om me desnoods de .apk te bezorgen?

Zelfde probleem, we zijn al met 3 personen.  Kan dus niet aan ons liggen.

Hey @Voriki ,

Op welk land staat de Play Store ingesteld?

Groetjes,

Lieze

Hi, Ik heb net hetzelfde probleem. Alles is up-to-date van software en play store staat ook op België ingesteld. Bij mij duurt het probleem echter al enkele dagen wat heel vervelend begint te worden. 

Vincent

Hey @vhitchins ,

Heb je genoeg geheugen beschikbaar en krijg je dit zowel via wifi als mobiele data?

Groetjes,

Lieze

Er is genoeg geheugen beschikbaar en met zowel wifi als data krijg ik hetzelfde resultaat. Al sinds vorige week.

 

Vincent

Zou je kunnen vertellen welke melding je precies krijgt, @vhitchins ?

Is dit ook wanneer je op Google zoekt naar Easy Banking App en zo verder naar de App Store gaat?

Groetjes,

Lieze

Ik kreeg een melding op de easy banking app dat het niet langer up-to-date was en dat ik naar de google play app moest gaan. Deze doorverbinding verliep al slecht. Als ik het apart ging opzoeken in de google play store kon ik het op ‘install’ knop duwen, maar kreeg ik heel de tijd de error message “something went wrong, please try again”. 

 

Vincent

Heb je de Easy Banking App op je toestel al verwijderd, @vhitchins ?

Groetjes,

Lieze

Ja dat heb ik allemaal gedaan. Maar ik heb de uiteindelijke oplossing gevonden. Je moet het volgende doen op de google play store incl laatste stap ‘clear data’. Ik hoop dat dit ook de rest helpt.

 

 

Ik heb alles gedaan wat er kon(ook vermeld), eveneens wat @vhitchins zegt, maar noppes.

 

@LiezeH Uiteraard staat mijn Play Store ingesteld op België, zou dat zelf uberhaupt een probleem mogen geven?  Iemand woonachtig in het buitenland(grensgemeente) is niet welkom bij jullie bank als klant?

Hey @Voriki ,

Natuurlijk is iedereen welkom als klant. Het kan zijn dat onze app niet beschikbaar is wanneer de Store in het buitenland is ingesteld. Dit even wijzigen om de app te installeren en vervolgens weer wijzigen is voldoende hiervoor.

Groetjes,

Lieze

Reageer