Beantwoord

Kan geen rekening koppelen aan Payconiq app

  • 18 October 2020
  • 1 reactie
  • 796 Bekeken

Hallo,…

 

registreren van bancontactkart aan de app geeft ogenschijnlijk geen probleem maar eens je een rekening wil koppelen blijft uiteindelijk het scherm staan op een “redirect” die eindeloos duurt. Op het einde schijnt er niks te zijn gebeurd en moet je van voorafgaan beginnen. Het toestel betreft een Samsung A5 met android 7. Hoe op te lossen?

 

icon

Beste antwoord van Krisje 18 October 2020, 15:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo,…

 

het einde schijnt er niks te zijn gebeurd en moet je van voorafgaan beginnen. Het toestel betreft een Samsung A5 met android 7. Hoe op te lossen?

 

Waarschuwing vooraf: feitelijk bevindt zich voortdurend in het  beta-stadium. Bovendien mangelt het aan de elementairste uitleg op alle vlak.

Nu, uw probleem is het volgende:

Na de M2 operatie wordt men de eerste keer, de allereerste keer voor de keuze gesteld te openen middels Paycomic of de standaard browser. Men moet dan voor Paycomic kiezen, ‘Altijd’. Kiest men niet voor Paycomiq, dan krijgt men te zien wat u te zien krijgt.

Maar u heeft denkelijk reeds voordien de browser als standaard gekozen. Er zal dan helaas niets anders opzitten dan alle instellingen van uw browser te wissen. Ja, zo gaat het er aan toe bij Paycomiq.

Maar helaas, als men dan de goede optie kiest, ook dan kan het nog steeds misgaan. Dan krijgt men de foutmelding “Er is iets misgegaan (deep link error), zoals het bij mij het geval is.

Als het u zou overkomen dan zal er helaas niets anders opzitten dan te wachten tot men het bij Paycomic zich behaagd heeft er eens naar om te zien.

Ik wacht al meer dan drie maanden, jawel. Als het u toch zou lukken, laat dan a.u.b. iets weten

 

 

Reageer