Beantwoord

kan niet inloggen na overstap van bpost

  • 23 January 2024
  • 25 reacties
  • 813 Bekeken

Beste,

Gisteren ochtend geprobeerd alle stappen te volgen om de easy banking app te kunnen gebruiken. Nou zo easy was het dus niet!

Na 5 x werd ik geblokkeerd. Terwijl alles juist was ingevuld! Gebeld met de klantenservice en die hebben de blokkade er af gehaald.

In de middag langs de bank gegaan, (die vol stond met mensen met hetzelfde probleem) ook daar hebben ze het geprobeerd & ook hun is het niet gelukt. 

Zojuist maar weer langs de bank geweest en nog steeds lukt het niemand om me te helpen..

Hoe gaat dit probleem opgelost worden? 

Met mij zijn er nog heel veel andere met hetzelfde probleem…

We kunnen nu niet meer internetbankieren, saldo checken, overschrijvingen doen.

 

aub kom met een oplossing!!

Gisteren mijn complete vrije dag hier mee bezig geweest, en nu deze middag er ook nog bij, ik word hier moedeloos van!

icon

Beste antwoord van Feuke 25 January 2024, 12:33

Bekijk origineel

25 reacties

heb het zelfde probleem

 

Ja en telefonisch zijn ze ook niet meer te bereiken wegens technische storing..

Wat een fiasco die overname...

Reputatie 4

Hallo @Chantal1989, @toni candal ,

Bedankt voor jullie geduld. We excuseren ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt. Natuurlijk is het de bedoeling dat dit allemaal zo snel mogelijk in orde komt.

@Chantal1989 Hebben ze niet dan via het kantoor aangegeven dat ze dit probleem voor jou verder gingen onderzoeken? 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hier ook al sinds donderdag, niet mogelijk om aan de rekening te komen. Telkens zelfde, geblokkeerd contract, helpdesk is ook verlore moeite, heb na een kwartier nada, opgelegd. 

Ik snap niet, dat er niet eerst via brief voor word gezorgd, dat alles qua contract enz in orde is! Enige brief, er komt een overschakeling. Wat zijn we daar mee?! Wie gaat onze rekeningen betalen, want we kunnen nergens aan. De opgeslagen begunstigden, zullen ook wel verdwenen zijn. En naar kantoor gaan, ja tof, is half uur wandelen, lekker als je slecht te been bent en geen auto hebt. 

Sorry, maar dit vind ik een service van nul de botten.

Sjans dat de bankkaarten zelf nog werken, of iedereen zat compleet in de problemen 

Wegens uitzonderlijk veel oproepen, besluiten wij deze oproep te beëindigen 😠🤬😠🤬😠

Reputatie 4

Hallo @Feuke,

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses voor dit ongemak.

Er zijn helaas voor een aantal klanten die vanuit bpost bank komen nog technische problemen.

We hebben daarom hiervoor ook een banner voorzien via onze website en app. Hierin ga je ook een lijn vinden die je kan contacteren indien je nog technische problemen ervaart.

Ondertussen werken we achterliggend eraan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Nu werkt het, tot ik de kaartlezer moet gebruiken. Ik voer alles juist in, maar geeft e code fout, terwijl er zelfs op het nieuws werd gezegd, dat de kaartlezer van bpost voor aanmelding gebruikt kan worden. En we hebben nog geen lezer of kaart van fortis. Waarom wordt dat niet VOOR de overschakeling verstuurd?

Zucht!

ere

Bij werkt het niet geprobeerd met bpost kastje dan maar naar bnp paribas gestapt en zij de mevr. ik breng dit in orde maar blijkbaar werkte het bij haar ook niet en stond ze daar met de mond vol tanden en zei ze ik moet er in brussel achter horen ,ik vroeg hoe lang dit zal duren en het antwoord was ,dat weet ik niet.

toch maar thuis even een email gestuurd naar bnp paribas kantoor en kreeg terug een mail met deze tekst. Wij beheren het geld maar bij problemen moet je bij Bpost zijn.

En bij Bpost weten ze ook van niks die sturen mij naar pnb paribas kantoor.

Wat een klucht, van kastje naar de muur gestuurd

bij deze toch even naar de hulplijn 02 433 40 07 gebeld samen met de persoon alles overlopen over de activatie maar helaas werkte niet foutieve handtekening telkens terwijl deze correct waren.

hij zei ik weet het niet en moet terug naar het bnp paribas kantoor gaan waar ik dan van kom .

grtjes

Reputatie 3

bij deze toch even naar de hulplijn 02 433 40 07 gebeld samen met de persoon alles overlopen over de activatie maar helaas werkte niet foutieve handtekening telkens terwijl deze correct waren.

hij zei ik weet het niet en moet terug naar het bnp paribas kantoor gaan waar ik dan van kom .

grtjes

Hallo, 

Misschien helpt het volgende :
 

 

Reputatie 3

Nu werkt het, tot ik de kaartlezer moet gebruiken. Ik voer alles juist in, maar geeft e code fout, terwijl er zelfs op het nieuws werd gezegd, dat de kaartlezer van bpost voor aanmelding gebruikt kan worden. En we hebben nog geen lezer of kaart van fortis. Waarom wordt dat niet VOOR de overschakeling verstuurd?

Zucht!

Hierboven heb ik een afbeelding gepost die u kan helpen, maar volgens Franky1970 helpt het niet

nee werkt niet 5 seconden over gedaan om in te drukken sneller kan ik niet

50 jaar klant  bpo geen problemen, 1 dag na overdracht naar bnp : helse shit en nog steeds geen oplossing in zicht

Nu werkt het, tot ik de kaartlezer moet gebruiken. Ik voer alles juist in, maar geeft e code fout, terwijl er zelfs op het nieuws werd gezegd, dat de kaartlezer van bpost voor aanmelding gebruikt kan worden. En we hebben nog geen lezer of kaart van fortis. Waarom wordt dat niet VOOR de overschakeling verstuurd?

Zucht!

Feuke zelfs met de kaartlezer van paribas lukt het niet ze hebben 30 min in het kantoor bezig geweest en krijgen juist dezelfde fout,  

Reputatie 3

nee werkt niet 5 seconden over gedaan om in te drukken sneller kan ik niet

Spijtig, ik dacht dat het een mogelijke oplossing was.

nee werkt niet 5 seconden over gedaan om in te drukken sneller kan ik niet

Spijtig, ik dacht dat het een mogelijke oplossing was.

Ja ik vind dat ook spijtig maar is er niemand die wel de oplossing heeft want ondertussen moeten de rekeningen betaal worden en verder Ik vraag mij af als je zelfstandig zijt en je zit hiermee dan zullen er zeker wel schade claims komen.

Als jullie eigen mensen op het kantoor het niet in orde krijgen en mij wegsturen zonder resultaat of uitleg dan denk ik dat er iets zekers mis is

En de bankdirectuer met zijn woorden '” ja wij zijn een geldbeheer ,voor advies moet je bij bpost zijn.

en daar blijf ik met de honger zitten.

Reputatie 3

nee werkt niet 5 seconden over gedaan om in te drukken sneller kan ik niet

Spijtig, ik dacht dat het een mogelijke oplossing was.

Ja ik vind dat ook spijtig maar is er niemand die wel de oplossing heeft want ondertussen moeten de rekeningen betaal worden en verder Ik vraag mij af als je zelfstandig zijt en je zit hiermee dan zullen er zeker wel schade claims komen.

Als jullie eigen mensen op het kantoor het niet in orde krijgen en mij wegsturen zonder resultaat of uitleg dan denk ik dat er iets zekers mis is

En de bankdirectuer met zijn woorden '” ja wij zijn een geldbeheer ,voor advies moet je bij bpost zijn.

en daar blijf ik met de honger zitten.

Ikzelf ben geen medewerkster van BNP Paribas. 
Als je rekening Easy Go is, dan zijn het normaal de postkantoren waar men naartoe moet ; is het Easy Guide, dan zijn de BNP Paribaskantoren verantwoordelijk.
Ik vind het ook erg dat zoveel mensen problemen hebben. En al zeker als men niet meer aan zijn rekeningen kan.

bij deze toch even naar de hulplijn 02 433 40 07 gebeld samen met de persoon alles overlopen over de activatie maar helaas werkte niet foutieve handtekening telkens terwijl deze correct waren.

hij zei ik weet het niet en moet terug naar het bnp paribas kantoor gaan waar ik dan van kom .

grtjes

Hallo, 

Misschien helpt het volgende :
 

 

Da dacht ik eerst ook, maar ik doe der al zo kort over, die nummer verandert niet. 

Nu werkt het, tot ik de kaartlezer moet gebruiken. Ik voer alles juist in, maar geeft e code fout, terwijl er zelfs op het nieuws werd gezegd, dat de kaartlezer van bpost voor aanmelding gebruikt kan worden. En we hebben nog geen lezer of kaart van fortis. Waarom wordt dat niet VOOR de overschakeling verstuurd?

Zucht!

Feuke zelfs met de kaartlezer van paribas lukt het niet ze hebben 30 min in het kantoor bezig geweest en krijgen juist dezelfde fout,  

Nee idd. Een vriendin van mij, was al bij fortis. Zelfs zij kan haar kaartlezer niet meer gebruiken. Geeft ook handtekening fout. Ze geraakt ook nie meer in haar app.

De fortis man die in het nieuws was, stak het maar op de gebruiker van de app/web. Ze doen dan iets fout, want bij fortis is alles in orde. De zeveraar

nee werkt niet 5 seconden over gedaan om in te drukken sneller kan ik niet

Spijtig, ik dacht dat het een mogelijke oplossing was.

Ja ik vind dat ook spijtig maar is er niemand die wel de oplossing heeft want ondertussen moeten de rekeningen betaal worden en verder Ik vraag mij af als je zelfstandig zijt en je zit hiermee dan zullen er zeker wel schade claims komen.

Als jullie eigen mensen op het kantoor het niet in orde krijgen en mij wegsturen zonder resultaat of uitleg dan denk ik dat er iets zekers mis is

En de bankdirectuer met zijn woorden '” ja wij zijn een geldbeheer ,voor advies moet je bij bpost zijn.

en daar blijf ik met de honger zitten.

Ikzelf ben geen medewerkster van BNP Paribas. 
Als je rekening Easy Go is, dan zijn het normaal de postkantoren waar men naartoe moet ; is het Easy Guide, dan zijn de BNP Paribaskantoren verantwoordelijk.
Ik vind het ook erg dat zoveel mensen problemen hebben. En al zeker als men niet meer aan zijn rekeningen kan.

ja dat klopt maar als je naar bpost gaat zeggen ze dat je bij paribas moet zijn en ook andersom ,het lijkt wel of ze het gewoon op mekaar steken om er vanaf te zijn paraplu effect noem ik dat.

het is wel spijtig dat je geen medewerker bent van paribas want hoe geraakt het probleem nu bij hun jullie krijgen al de misere over je ,dit is ook al zo paraplu effect vind ik

Probeer ik daarnet nog eens, is mijn kaart geblokkeerd!!!!

Dus, ik bel de nummer die op mijn scherm kwam in de app (+32 2 433 40 93, misschien zijn er nog die via deze weg geholpen worden, want ik kreeg ook snel iemand aan de lijn). Via de mega vriendelijke man aan de lijn ( bandje was in het engels, maar je kan nadien kiezen voor nl), kaart reset, en hij heeft het klaar gespeeld!!! App werkt en ik kan nu ten minste al aan mijn eigen rekening. Die van mijn man straks hopelijk ook. 

Ben nog steeds geen fan van de overschakeling en het gedoe errond. Maar dankzij die vriendelijke man, ben ik weer gelukkig. Hoop dat anderen ook zo geholpen worden via bovenstaand nummer.

Probeer ik daarnet nog eens, is mijn kaart geblokkeerd!!!!

Dus, ik bel de nummer die op mijn scherm kwam in de app (+32 2 433 40 93, misschien zijn er nog die via deze weg geholpen worden, want ik kreeg ook snel iemand aan de lijn). Via de mega vriendelijke man aan de lijn ( bandje was in het engels, maar je kan nadien kiezen voor nl), kaart reset, en hij heeft het klaar gespeeld!!! App werkt en ik kan nu ten minste al aan mijn eigen rekening. Die van mijn man straks hopelijk ook. 

Ben nog steeds geen fan van de overschakeling en het gedoe errond. Maar dankzij die vriendelijke man, ben ik weer gelukkig. Hoop dat anderen ook zo geholpen worden via bovenstaand nummer.

ik heb vanmorgend ook gebeld en alles laten resetten met de man maar bij lukt het niet 

 

Reputatie 3

 

het is wel spijtig dat je geen medewerker bent van paribas want hoe geraakt het probleem nu bij hun jullie krijgen al de misere over je ,dit is ook al zo paraplu effect vind ik

 

Hallo,

Als je naar het ronde logootje van deze moderator kijkt, zie je dat er nog een vierkant in zit met het logo van BNP Paribas. Ik denk dat mensen met zulke logo’s wel medewerkers zijn van BNP Paribas

https://nl.community.bnpparibasfortis.be/members/eschauma-34239

Probeer ik daarnet nog eens, is mijn kaart geblokkeerd!!!!

Dus, ik bel de nummer die op mijn scherm kwam in de app (+32 2 433 40 93, misschien zijn er nog die via deze weg geholpen worden, want ik kreeg ook snel iemand aan de lijn). Via de mega vriendelijke man aan de lijn ( bandje was in het engels, maar je kan nadien kiezen voor nl), kaart reset, en hij heeft het klaar gespeeld!!! App werkt en ik kan nu ten minste al aan mijn eigen rekening. Die van mijn man straks hopelijk ook. 

Ben nog steeds geen fan van de overschakeling en het gedoe errond. Maar dankzij die vriendelijke man, ben ik weer gelukkig. Hoop dat anderen ook zo geholpen worden via bovenstaand nummer.

ik heb vanmorgend ook gebeld en alles laten resetten met de man maar bij lukt het niet 

 

Ook dat nummer? En was je kaart ook geblokkeerd? Hij heeft vanop afstand een kaart reset gedaan, en toen ging alles vanzelf. Is ook aan de lijn gebleven om zeker te zijn dat het nu werkt. Net mijne man zijn app geprobeerd, en dat ging ineens ook zonder problemen. Online via website, heb ik nog nie geprobeerd 

Reputatie 4

Hallo @Feuke,

Bedankt voor ons een update geven. Wij zijn blij dat het voor jou is opgelost.

@franky1970 jammer dat het voor jou dan nog niet is opgelost.

Was er wel aangegeven waarom het dan niet lukte bij jou?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer