Beantwoord

kan niet meer inloggen op bnpparisbasfortis

  • 2 December 2020
  • 9 reacties
  • 595 Bekeken

al van deze morgend kan ik niet meer inloggen op de site : er komt steeds op , wachttijd is verstreken, probeer later opnieuw , de site is misschien overbelast !kan u dit oplossen voor mij aub ?

icon

Beste antwoord van Shari V 2 December 2020, 11:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3

Goeiemiddag. Er is inderdaad sprake van een algemeen technisch probleem… Mag ik vragen welke browser en provider je gebruikt?

De site is momenteel niet raadpleegbaar maar via de app op de GSM of tablet werkt het wel.

ik gebruik een assus laptop en werk met firefox

wanneer zou dit in orde kunnen komen , ik heb geen smartphone met een app , heb enkel een gewone gsm en mijn laptop

Reputatie 3

Uw provider is dat telenet, proximus,..? Ik heb daar helaas geen zicht op maar het zou vandaag nog in orde moeten komen.

mijn provider is Proximus

Reputatie 7

Hallo @lam bik 

Als je op dit moment nog steeds onze site niet kan bereiken, dan is er mogelijk een probleem met je verbinding of de beveiliging ervan.

Ik raad je aan om alle computers die via jouw netwerk verbinding met het internet maken, te controleren op virussen en malware. Je kan ook proberen om je modem te resetten door de stekker enkele minuten uit te trekken.

Gebruik je een VPN, dan raad ik je ook aan om die uit te schakelen en het nogmaals te proberen.

Als dat niet helpt, contacteer je best je internetprovider zodat zij je verbinding na kunnen kijken.

Uw provider is dat telenet, proximus,..? Ik heb daar helaas geen zicht op maar het zou vandaag nog in orde moeten komen.

Easy banking web werkt nog steeds niet; provider telenet. Werkt noch met Google chrome, noch met Edge.

Reputatie 7

Hallo @Stanny Jacquet 

Kan je nog op aanmelden drukken en krijg je dan een foutmelding? Of is het niet mogelijk om onze site te openen wanneer je surft naar https://www.bnpparibasfortis.be/?

In het tweede geval kan ik je enkel aanraden om, indien je wel andere sites kan openen, alle computers die met jouw netwerk verbinding maken, te controleren met antivirus en antimalware software. Je schakelt ook best alle VPN software die je eventueel gebruikt, uit. Vermoedelijk wordt jouw toegang namelijk geblokkeerd omdat je verbinding als risicovol wordt beschouwd.

Ben je daarmee niet vertrouwd, dan contacteer je best Telenet of een computerspecialist zodat jouw verbinding nagekeken kan worden.

Is ondertussen al een paar dagen geleden opgelost.

Reageer