al van deze morgend kan ik niet meer inloggen op de site : er komt steeds op , wachttijd is verstreken, probeer later opnieuw , de site is misschien overbelast !kan u dit oplossen voor mij aub ?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelal van deze morgend kan ik niet meer inloggen op de site : er komt steeds op , wachttijd is verstreken, probeer later opnieuw , de site is misschien overbelast !kan u dit oplossen voor mij aub ?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelGoeiemiddag. Er is inderdaad sprake van een algemeen technisch probleem… Mag ik vragen welke browser en provider je gebruikt?
De site is momenteel niet raadpleegbaar maar via de app op de GSM of tablet werkt het wel.
ik gebruik een assus laptop en werk met firefox
wanneer zou dit in orde kunnen komen , ik heb geen smartphone met een app , heb enkel een gewone gsm en mijn laptop
Uw provider is dat telenet, proximus,..? Ik heb daar helaas geen zicht op maar het zou vandaag nog in orde moeten komen.
mijn provider is Proximus
Hallo
Als je op dit moment nog steeds onze site niet kan bereiken, dan is er mogelijk een probleem met je verbinding of de beveiliging ervan.
Ik raad je aan om alle computers die via jouw netwerk verbinding met het internet maken, te controleren op virussen en malware. Je kan ook proberen om je modem te resetten door de stekker enkele minuten uit te trekken.
Gebruik je een VPN, dan raad ik je ook aan om die uit te schakelen en het nogmaals te proberen.
Als dat niet helpt, contacteer je best je internetprovider zodat zij je verbinding na kunnen kijken.
Uw provider is dat telenet, proximus,..? Ik heb daar helaas geen zicht op maar het zou vandaag nog in orde moeten komen.
Easy banking web werkt nog steeds niet; provider telenet. Werkt noch met Google chrome, noch met Edge.
Hallo
Kan je nog op aanmelden drukken en krijg je dan een foutmelding? Of is het niet mogelijk om onze site te openen wanneer je surft naar https://www.bnpparibasfortis.be/?
In het tweede geval kan ik je enkel aanraden om, indien je wel andere sites kan openen, alle computers die met jouw netwerk verbinding maken, te controleren met antivirus en antimalware software. Je schakelt ook best alle VPN software die je eventueel gebruikt, uit. Vermoedelijk wordt jouw toegang namelijk geblokkeerd omdat je verbinding als risicovol wordt beschouwd.
Ben je daarmee niet vertrouwd, dan contacteer je best Telenet of een computerspecialist zodat jouw verbinding nagekeken kan worden.
Is ondertussen al een paar dagen geleden opgelost.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.