Nieuwe update iPad

  • 13 April 2021
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo, ik kreeg op mijn IPad inderdaad de melding om de nieuwe app te installeren, ik woon wel in Frankrijk en in de App Store krijg ik de melding dat het niet beschikbaar is in het land en dus kan de app niet worden gedownload en geïnstalleerd worden.


graag een oplossing, ik zal niet de enige in het buitenland zijn met zo’n probleem.


3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Tony M,

 

Onze Easy Banking App is normaal gezien ook in verschillende buitenlandse stores beschikbaar, waaronder de Franse. We zijn momenteel aan het onderzoeken wat er aan de hand zou kunnen zijn.

 

Kan je zelf ook even bevestigen dat je effectief ‘Frankrijk’ als app store regio hebt ingesteld in de instellingen van je iPad en welke iOs-versie je momenteel hebt?

Hallo, ik heb uiteindelijk de app verwijderd en dan in de App Store de nieuwe versie opgehaald, het werkt. Ik vermoed de link in de oude app naar de App Store voor een glitch zorgde.

 

in ieder geval bedankt voor de respons.

Reputatie 7

Hallo Tony,

Bedankt voor de update. Goed om te horen dat je er toch in geslaagd bent om Easy Banking App te downloaden.

Het hadinderdaad te maken met de oude app die tijdelijk terug beschikbaar werd gemaakt. We bekijken of we ook die terug kunnen openstellen voor andere landen. 

Reageer