Beantwoord

no present contract foutmelding

  • 20 January 2024
  • 4 reacties
  • 305 Bekeken

Goedemorgen

Sinds daarnet bij het aanloggen krijg ik de foutmelding "technische storing NO PRESENT CONTRACT". Gisteren had ik dit nog niet. Kan iemand zeggen waar het probleem aan ligt?

Mvg 

icon

Beste antwoord van Alexander 20 January 2024, 18:13

Bekijk origineel

4 reacties

NO CONTRACT PRESENT staat er exact 

Ik heb het zelfde probleem. 

Reputatie 3

Goedemorgen

Sinds daarnet bij het aanloggen krijg ik de foutmelding "technische storing NO PRESENT CONTRACT". Gisteren had ik dit nog niet. Kan iemand zeggen waar het probleem aan ligt?

Mvg 

Er is de integratie van Bpostbank in BNP PARIBAS dit weekend. En wij als klanten van Bpost kunnen slechts vanaf 22 januari inloggen op Easy Banking.
Maar blijkbaar is er  iets misgelopen zodat ook bepaalde klanten van BNP Paribas niet meer in Easy Banking geraken.
Een van de commentaren op de link hieronder, ziet er zo uit :
“Ik ben enkel klant bij Bnp Paribas, en kon niet meer in Easy Banking geraken. Ik heb (toevallig) wel iemand van de helpdesk fortis kunnen bereiken, maar die zegt dat het MISSCHIEN te maken heeft dat ik OOIT klant bij Bpost ben geweest ((ik heb 10 jaar geleden alles bij Bpost opgezegd)  en dat deze “link” nog MISSCHIEN nog ergens actief is en hiermee de oorzaak is dat ik geen access heb.   Dus best wachten tot maandag.”

https://nl.community.bnpparibasfortis.be/easy-banking-48/geen-toegang-meer-tot-easy-banking-app-8083

Reputatie 6
Badge +3

Voor BNPPF klanten wordt het pas deze avond 22 uur alle kanalen onbereikbaar en dat tot morgen in de voormiddag, normaal zou vanaf morgen namiddag terug alles werken.

Voor ex-Bpostbank klanten is die onbereikbaarheid sinds gisteren om 17 uur ingetreden en deze klanten zullen moeten geduld uitoefenen tot maandag.

Reageer