Beantwoord

online bankieren

  • 25 December 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Geachte: ik plaatse een blokkering van een hospitalieverzekering ,  op Maandag 25/12/2023, deze kan niet gebeuren, opdracht  wordt pas op 28 december  van de rekening afgehaald ?

IK denk dat 3 dagen op voorhand voldoende is, reden van blokkering de CM geeft mij geen enkel betalingsbewijs is reeds 3 weken geleden aangevraagd !

Willy Danneels

icon

Beste antwoord van Tim DL 26 December 2023, 13:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Geachte: ik plaatse een blokkering van een hospitalieverzekering ,  op Maandag 25/12/2023, deze kan niet gebeuren, opdracht  wordt pas op 28 december  van de rekening afgehaald ?

IK denk dat 3 dagen op voorhand voldoende is, reden van blokkering de CM geeft mij geen enkel betalingsbewijs is reeds 3 weken geleden aangevraagd !

Willy Danneels

Dag @Willy Danneels,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Om te beginnen, ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd uit je bericht aangezien onze Community voor iedereen toegankelijk en zichtbaar is. Let dus zeker op om geen persoonlijke gegevens, zoals adres- of contactgegevens te delen.

 

In verband met je domiciliëring, vanaf je deze geblokkeerd hebt is deze ook effectief geblokkeerd.

De tegenpartij kan de domiciliëring nog steeds doorvoeren, maar deze zal niet van je rekening gaan.

Het blokkeren van een domiciliëring neemt ook je betalingsplicht tegenover de tegenpartij niet weg, hou deze dus zeker op de hoogte.

Maar wanneer je een domiciliëring hebt geblokkeerd, zal er geen invordering doorgaan, ook niet indien deze 3 dagen na de blokkering plaatsvindt.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer